|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 1:13 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Yep... obey everything I say.... MUAHAHAAHHAAHHAHA!11!! .. Muhahaha? <.<Jao. Jag giller det. Yay whee Yay? o.o Mr. J: Vad vad? .. Ja? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 1:14 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 1:16 pm
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Yep... obey everything I say.... MUAHAHAAHHAAHHAHA!11!! .. Muhahaha? <.<Jao. Jag giller det. Yay whee Yay? o.o Mr. J: Vad vad? .. Ja? o.oOkej. domokun Mr. J: Lol. xd OCh jag är inte ens 1% på vägen dit, så du lär ha fått 5k vid tiden jag har kommit 2%.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 1:17 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Yep... obey everything I say.... MUAHAHAAHHAAHHAHA!11!! .. Muhahaha? <.<Jao. Jag giller det. Yay whee Yay? o.o Mr. J: Vad vad? .. Ja? o.oOkej. domokun Mr. J: Lol. xd OCh jag är inte ens 1% på vägen dit, så du lär ha fått 5k vid tiden jag har kommit 2%. Iek crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 1:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 1:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Yep... obey everything I say.... MUAHAHAAHHAAHHAHA!11!! .. Muhahaha? <.<Jao. Jag giller det. Yay whee Yay? o.o Mr. J: Vad vad? .. Ja? o.oOkej. domokun Mr. J: Lol. xd OCh jag är inte ens 1% på vägen dit, så du lär ha fått 5k vid tiden jag har kommit 2%. Iek crying VAD, VEM, HUR, NÄR, VARFÖR, .VET NÅN HUR GAMMAL MIN MORFARS BREVLÅDA KAN TA SEJ TILL ÖREBRO?? *förvirrad* vad Iek:ar du åt?? vem av oss (mej o jetz) Iek:ar du åt??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 1:23 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 1:24 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
grilla den dåe.... stare -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jag Iek:ar åt kycklingen xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 1:26 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 1:27 pm
Nalle Puh?!!? eek AHHH!!! *Panik*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 1:29 pm
Anashi Nalle Puh?!!? eek AHHH!!! *Panik* Nalle puuh är din vän.. och min.. Nasse o tiger o alla andra lika så.. men VAD... DÄR BORTA!! IEEEEEEEEEEEEEEK!! EN HEFFAKLUMP O EN TESSLA!!! SPRRRRRRRRRRRRRIIIIIING!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|