|
|
|
|
Posted: Sat May 06, 2006 8:42 am
Kakkerlak!! O_o
oi ik ging vanacht (zeg maar eerder vanochtend) naar bed dus ik loop de kamer in om de lichten uit te doen en ik denk ''waar is de kat nou aan het doen?'' dus ik kijk even maar zie zo snel niets en loop verder en kom terug en doe de deur dicht is die kat nog steeds bezig, dus ik kijken.. >_< Beest ew,ew. Ik weet het niet 100% zeker maar denk het wel kan ook een pizzebed geweest zijn een zwaar gemuteerde, ... (das ook vreemt een pizzebed in je huis) oeh maar heb er nog nooit eerder een gezien en de kat schijnbaar ook niet want die keek echt van wat is dit nou weer. En de deur heeft de hele dag opengestaan dus wss kwam ie van buiten (wel knap op drie hoog) of van de buren? Ik heb em gevangen in een kokertje dat op een kasje lag en het kussentje van de kat eroverheen gegooit dan is het (hopelijk) afgedekt daar mag mijn pa of ma zich overbuigen morgen. Ik kon de kat afleiden met een grote vlieg die in de buurt zat maar wss had de kat die al een keer te pakken gehad want die was niet echt meer wat je k**t noemen.. dus zat ik ineens met twee beesje en ik wil niet dat ze ze opeet. >_< toen naar bed gegaan maar toen ik mijn ogen dicht deed zag ik alleemaal krioelende beesjes voor me.. oehhew *rilt* En toen was de kat inene geinteresseert in wat er allemaal op dat kasje lag en vrolijk zingende vogeltjes kunnen ook heel irritants zij, zelfs me visjes zaten me dwars door de hele tijd met de steentjes in mijn aquarium te zitten kloten, Maar gelukkig zat ie niet in mijn kamer anders had ik helemaal niet meer geslapen.
Dat was mijn relaas...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 7:53 am
On my mind: Mijn vader viel van zijn fiets vorige week, en hij brak zijn elleboog.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 9:09 am
DavidGemmell On my mind: Mijn vader viel van zijn fiets vorige week, en hij brak zijn elleboog. wens hem maar beterschap van me 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 07, 2006 10:40 am
number_17 DavidGemmell On my mind: Mijn vader viel van zijn fiets vorige week, en hij brak zijn elleboog. wens hem maar beterschap van me 3nodding van mij ook
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 7:29 am
8k voor een sealed! 0.o; toen ik nog een redelijke newb was kon je sealeds krijgen voor 4k (wat zoo veel was voor mij toen xD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 7:54 am
XDmaster4 number_17 DavidGemmell On my mind: Mijn vader viel van zijn fiets vorige week, en hij brak zijn elleboog. wens hem maar beterschap van me 3nodding van mij ook Ik zal.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 8:24 am
On my mind surprised Howling Riot Deadlines Toelatingsopdracht hopelijk toekomstige school Eindexamens Schoolwerk dat nog afmoet Sollicitatiegesprek morgen voor hopelijk vakantiebaan Misc. dingetjes.. ^^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 9:37 am
Hmm .. T weekend ! Had weer een feestje, weer n beetje te veel op xp Nou valt wel mee opzich, maar kon niet meer lopen en ik ging op straat liggen .. Van de rest weet k niet zo veel meer ; dr staan allemaal vreemde smsjes in me mobiel die ik schijn verstuurd te hebben confused xp Ben met iemand naar boven gegaan .. En nee, t was niet me vriend sweatdrop hopen dat me vriend dr niet achter komt ; t is niet de eerste keer (en de 2e) redface Zondag ochtend om half 8 slapen tot half 10, robbert snurkte nog al exclaim Zondag middag voor 5e keer achter elkaar naar het strand mrgreen Was echt suupr !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 10:36 am
Kom je op je stageschool, staat de klas bijna letterlijk op z'n kop...qua meubileur! Na alles op zijn plek terug te hebben gezet, heb ik in 6 minuten 9 computers aangesloten. KYAAAAH!!!
En dan komen de kids binnen en verwachten dat jij net zo 100% als zij bent XD
En nee, geen geintje ofzo. Slechte vloer-in-de-wax-zetters.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 11:01 am
on my mind: waarom hebben ratten zulke lange nagels
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 12:15 pm
bij mn oma zat een jong mereltje vast in een net. heel lastig los te maken. schreeuwen, pikken schaar kwam erbij te pas (voor het net hoor razz ) maar uiteindelijk toch los gekregen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 12:51 pm
mizxlady on my mind: waarom hebben ratten zulke lange nagels mijn rat heeft gen lange nagels
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 08, 2006 1:51 pm
W0ot! Maandag met de hele klas naar Walibi! Er is alleen een klein probleempje... Ik durf niet zo goed over de kop sweatdrop ... Iemand tips?
Deze week sollicitatieformulier inleveren bij de dierenwinkel -crosses fingers-. Hoop dat het wat wordt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 09, 2006 10:27 am
Succes!
En over de kops vind ik niet erg. Waar ik niet tegen kan is geen 'grond' onder mijn voeten, of achteruit gaan. Misschien ogen dichthouden?
Anyway veel plezier!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 09, 2006 10:33 am
XDmaster4 mizxlady on my mind: waarom hebben ratten zulke lange nagels mijn rat heeft gen lange nagels de mijne wel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|