|
|
|
|
Posted: Tue Dec 20, 2005 8:06 am
de kerstbom staat, de kerstboom staat, de kerstboom staat...
met een twinkel, twinkel ster (ooooeeeeehhhh shiiiiinnnyyyy) xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 8:30 am
Zakou Nenharma de kerstbom staat, de kerstboom staat, de kerstboom staat... met een twinkel, twinkel ster (ooooeeeeehhhh shiiiiinnnyyyy) xp Juich voor de kerstbomen, ..............Jay!!!!!!!!! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 9:41 am
oeh le site ish shiny too eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 9:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 9:53 am
Zakou Nenharma oeh le site ish shiny too eek Heb je de maps al gezien? Het sneeuwt!! surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 9:54 am
Darlaa Zakou Nenharma oeh le site ish shiny too eek Heb je de maps al gezien? Het sneeuwt!! surprised nope, ben alles kwijt, en het is hier ook veel langzamer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 9:58 am
Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma oeh le site ish shiny too eek Heb je de maps al gezien? Het sneeuwt!! surprised nope, ben alles kwijt, en het is hier ook veel langzamer als je gewoon op games klikt kom je er ook, als je op community clikt kom je op de fora en als op my gaia krijg je de profil edit. kwam ik net pas achter dat is wel weer makkelijk.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 10:03 am
Darlaa Zakou Nenharma Darlaa Zakou Nenharma oeh le site ish shiny too eek Heb je de maps al gezien? Het sneeuwt!! surprised nope, ben alles kwijt, en het is hier ook veel langzamer als je gewoon op games klikt kom je er ook, als je op community clikt kom je op de fora en als op my gaia krijg je de profil edit. kwam ik net pas achter dat is wel weer makkelijk. ahh alles gevonden ^_^ pretty snow!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 21, 2005 3:22 pm
Het sneeuwt ook in towns! smile *loopt door de sneeuw* mijn avi ligt morgen in bed met een longontsteking maar, weeee...... walking in a winter wonder land...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 22, 2005 1:53 am
*kom met een kom warme kippensoep aan lopen* wat jammer dat je nu ziek bent, och heb ik des te meer koekies voor mij *gniffel*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Dec 22, 2005 11:05 am
Zakou Nenharma *kom met een kom warme kippensoep aan lopen* wat jammer dat je nu ziek bent, och heb ik des te meer koekies voor mij *gniffel* Dankje, *begint aan de soep* Toevalligerwijs heb ik nu ook last van keelpijn. (miss moet ik toch is een sjaal kopen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2005 9:29 am
*rent van hot naar her* waar is mijn jurk? en mijn schoenen?
waaaahhh ik moet mijn haren nog doen en mijn make-up klopt van geen kanten....
*komt met peipende remmen even tot stilstand...* zucht voorbereidingen voor een gala zijn vermoeiender dan het gala zelf. *rent snel verder om alles bij elkaar te rapen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2005 9:41 am
Lalalalaaaa *rent door de marketplace, kadootjes kopend whee * mensen in mijn friendslist moeten uitkijken! twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2005 10:41 am
Ok, iedereen waaraan ik gedacht heb moet ondertussen zijn kadootje ontvangen hebben... graag de trade accepteren 3nodding Sorry als ik iemand vergeten ben... sad kosten kerstkadootjes tot nu toe: 13635 xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2005 11:11 am
Oranjekorfbalpizza! Ok, iedereen waaraan ik gedacht heb moet ondertussen zijn kadootje ontvangen hebben... graag de trade accepteren 3nodding Sorry als ik iemand vergeten ben... sad kosten kerstkadootjes tot nu toe: 13635 xd had je zoveel mensen of zijn het dure kadootjes ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|