|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 11:54 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 11:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 11:55 am
Nä, här är man då inte välkommen. :<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 11:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 11:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 11:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 11:58 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Ett äpple som inte lever ._. Det lever ju visst. *pekar med näsan på det sprattlande äpplet* eek .. Eh?!I dunno. o_o *Peta p堤pplet med en pinne* o_o ...
Sephyre: .. lilla? stare *䴥r upp 䰰let s堤et slutar sprattla* Det d䲠var det sjukaste 䰰le jag n姯nsin 䴩t... Samma här.. ._. *Klia mig i nacken* ... Kan det va så att det var fullt med maskar i äpplet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 11:58 am
Spegel spegel på väggen där... säg vem som mest Iggad är........ Det är DU Mr.J
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 11:59 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Ett äpple som inte lever ._. Det lever ju visst. *pekar med näsan på det sprattlande äpplet* eek .. Eh?!I dunno. o_o *Peta p堤pplet med en pinne* o_o ...
Sephyre: .. lilla? stare *䴥r upp 䰰let s堤et slutar sprattla* Det d䲠var det sjukaste 䰰le jag n姯nsin 䴩t... Samma här.. ._. *Klia mig i nacken* ... Kan det va så att det var fullt med maskar i äpplet?Om det var det skulle jag spy nu. Men jag är ju också lite robot... så spy kan jag inte. Bara få kortslutningar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 11:59 am
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! *springer och ramlar* Nej!! Låt bli!!!!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 12:02 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 12:02 pm
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Ett äpple som inte lever ._. Det lever ju visst. *pekar med näsan på det sprattlande äpplet* eek .. Eh?!I dunno. o_o *Peta p堤pplet med en pinne* o_o ...
Sephyre: .. lilla? stare *䴥r upp 䰰let s堤et slutar sprattla* Det d䲠var det sjukaste 䰰le jag n姯nsin 䴩t... Samma här.. ._. *Klia mig i nacken* ... Kan det va så att det var fullt med maskar i äpplet?Om det var det skulle jag spy nu. Men jag är ju också lite robot... så spy kan jag inte. Bara få kortslutningar. .. Okej <.< *Fattar typ 0*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 12:03 pm
Anashi .. Okej <.< *Fattar typ 0* Alltså; Robotar kan inte spy. Bara få kortslutningar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 28, 2004 12:03 pm
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ BLIR TOKIG(are)!!!!! JAG VILL HA SOLDAT HATTEN NUUUUUUUUUUUUUUUUU MEN JA NEEDAR 5000 TILL!!! AAAAAARGh!! *börjar käka ett havre-fras paket... (paketet alltså. och innehållet...)* GNARGW!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|