|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:12 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar okej *kortar ner lite till* Okej. Bli inte förvånad om nån mupp ringer dej å säger "pucko" senare idag xp De e antagligen jag. *ska ringa alla jag känner å säga så* *muhahaha* [MuppJazz]hyfsat... muppit.. antar ja sweatdrop sweatdrop Va ska du göra idag då?vet int än Okej..hmm... jag har snyg... ful matrix sign som jag gjort själv
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:17 am
Hola... barnen i bullerbyn kommer att ta över världen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:18 am
Jalkazar Hola... barnen i bullerbyn kommer att ta över världen gaaah. vad hemskt stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:19 am
Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar okej *kortar ner lite till* Okej. Bli inte förvånad om nån mupp ringer dej å säger "pucko" senare idag xp De e antagligen jag. *ska ringa alla jag känner å säga så* *muhahaha* [MuppJazz]hyfsat... muppit.. antar ja sweatdrop sweatdrop Va ska du göra idag då?vet int än Okej..hmm... jag har snyg... ful matrix sign som jag gjort själv Jag tycker att den e snygg!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:20 am
Jalkazar Star Shine 91 Jalkazar Star Shine 91 lingonsylt tack jag mår fint 3nodding hur mår du tro? bra 3nodding är de varmt i kina?? surprised hur vet d det? att du är i Kina... eller hur man stavar till varmt stare *ironisk* ¨ att jag är i kina
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:21 am
lingonsylt Jalkazar Hola... barnen i bullerbyn kommer att ta över världen gaaah. vad hemskt stressed ja vet.. och du *viskar* - spacklet kommer att hjälpa till och får vi bara se på tv program som spackel nytt, spacklat å klart och expidition spackelson
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:23 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:23 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar okej *kortar ner lite till* Okej. Bli inte förvånad om nån mupp ringer dej å säger "pucko" senare idag xp De e antagligen jag. *ska ringa alla jag känner å säga så* *muhahaha* [MuppJazz]hyfsat... muppit.. antar ja sweatdrop sweatdrop Va ska du göra idag då?vet int än Okej..hmm... jag har snyg... ful matrix sign som jag gjort själv Jag tycker att den e snygg!men inte ja.. jag har åttonde mest post här
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:24 am
Jalkazar lingonsylt Jalkazar Hola... barnen i bullerbyn kommer att ta över världen gaaah. vad hemskt stressed ja vet.. och du *viskar* - spacklet kommer att hjälpa till och får vi bara se på tv program som spackel nytt, spacklat å klart och expidition spackelson gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:25 am
Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar okej *kortar ner lite till* Okej. Bli inte förvånad om nån mupp ringer dej å säger "pucko" senare idag xp De e antagligen jag. *ska ringa alla jag känner å säga så* *muhahaha* [MuppJazz]hyfsat... muppit.. antar ja sweatdrop sweatdrop Va ska du göra idag då?vet int än Okej..hmm... jag har snyg... ful matrix sign som jag gjort själv Jag tycker att den e snygg!men inte ja.. jag har åttonde mest post här Nähäpp. Men jag tycker iaf de.. Va kul för dej då razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:27 am
lingonsylt Jalkazar lingonsylt Jalkazar Hola... barnen i bullerbyn kommer att ta över världen gaaah. vad hemskt stressed ja vet.. och du *viskar* - spacklet kommer att hjälpa till och får vi bara se på tv program som spackel nytt, spacklat å klart och expidition spackelson gonk och inte för att tala om... spackliatoren, saltspacklet och 24 - det andra spacklet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:28 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar hmm... jag har snyg... ful matrix sign som jag gjort själv Jag tycker att den e snygg!men inte ja.. jag har åttonde mest post här Nähäpp. Men jag tycker iaf de.. Va kul för dej då razz ahh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:29 am
Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar hmm... jag har snyg... ful matrix sign som jag gjort själv Jag tycker att den e snygg!men inte ja.. jag har åttonde mest post här Nähäpp. Men jag tycker iaf de.. Va kul för dej då razz ahh domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|