|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 12:40 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 12:41 pm
Necrofix Lord Senyoru gillar JAG dig? eek surprised du hatar mig allts堠 gonk crying JAG VILL SKILJAS! gonk gonk =kl䮧= 䬳kling. whee heart mena inte att såra dig! eek sad men jag känner ju knappt dig....lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 12:44 pm
Lord Senyoru Necrofix Lord Senyoru gillar JAG dig? eek surprised du hatar mig allts堠 gonk crying JAG VILL SKILJAS! gonk gonk =kl䮧= 䬳kling. whee heart mena inte att såra dig! eek sad men jag känner ju knappt dig....lol spelar det nån roll eek jag trodde ju att du älskade mig... varför gifte du dig med mig annars för? Lord Senyoru Jag vill gifta mig med dig, Necrofix. Jag älskar dig massor! heart Jag vill vara din för evigt... Och ge dig allt jag äger på mitt account! 3nodding heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 12:46 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 12:46 pm
Necrofix Lord Senyoru Necrofix Lord Senyoru gillar JAG dig? eek surprised du hatar mig allts堠 gonk crying JAG VILL SKILJAS! gonk gonk =kl䮧= 䬳kling. whee heart mena inte att såra dig! eek sad men jag känner ju knappt dig....lol spelar det nån roll eek jag trodde ju att du älskade mig... varför gifte du dig med mig annars för? Lord Senyoru Jag vill gifta mig med dig, Necrofix. Jag älskar dig massor! heart Jag vill vara din för evigt... Och ge dig allt jag äger på mitt account! 3nodding heart NEJ HALLÅ! hacker! xp whee blaugh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 12:47 pm
Lord Senyoru Necrofix Lord Senyoru Necrofix Lord Senyoru gillar JAG dig? eek surprised du hatar mig allts堠 gonk crying JAG VILL SKILJAS! gonk gonk =kl䮧= 䬳kling. whee heart mena inte att såra dig! eek sad men jag känner ju knappt dig....lol spelar det nån roll eek jag trodde ju att du älskade mig... varför gifte du dig med mig annars för? Lord Senyoru Jag vill gifta mig med dig, Necrofix. Jag älskar dig massor! heart Jag vill vara din för evigt... Och ge dig allt jag äger på mitt account! 3nodding heart NEJ HALLÅ! hacker! xp whee blaugh sweatdrop jag skojar ju bara ... men snälla...? lite...? whee heart Jag älskar dig? whee xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 12:47 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 12:48 pm
Necrofix Lord Senyoru Necrofix Lord Senyoru Necrofix Lord Senyoru gillar JAG dig? eek surprised du hatar mig allts堠 gonk crying JAG VILL SKILJAS! gonk gonk =kl䮧= 䬳kling. whee heart mena inte att såra dig! eek sad men jag känner ju knappt dig....lol spelar det nån roll eek jag trodde ju att du älskade mig... varför gifte du dig med mig annars för? Lord Senyoru Jag vill gifta mig med dig, Necrofix. Jag älskar dig massor! heart Jag vill vara din för evigt... Och ge dig allt jag äger på mitt account! 3nodding heart NEJ HALLÅ! hacker! xp whee blaugh sweatdrop jag skojar ju bara ... men snälla...? lite...? whee heart Jag älskar dig? whee xd uuuuuäääääh! crying du vill råva mig! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 12:48 pm
hatar du mig crying crying crying crying crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 27, 2004 12:49 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Necrofix hatar du mig crying crying crying crying crying crying Nej det gör jag inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Lord Senyoru Necrofix Lord Senyoru Necrofix Lord Senyoru Necrofix Lord Senyoru gillar JAG dig? eek surprised du hatar mig allts堠 gonk crying JAG VILL SKILJAS! gonk gonk =kl䮧= 䬳kling. whee heart mena inte att såra dig! eek sad men jag känner ju knappt dig....lol spelar det nån roll eek jag trodde ju att du älskade mig... varför gifte du dig med mig annars för? Lord Senyoru Jag vill gifta mig med dig, Necrofix. Jag älskar dig massor! heart Jag vill vara din för evigt... Och ge dig allt jag äger på mitt account! 3nodding heart NEJ HALLÅ! hacker! xp whee blaugh sweatdrop jag skojar ju bara ... men snälla...? lite...? whee heart Jag älskar dig? whee xd uuuuuäääääh! crying du vill råva mig! gonk nej bara eeeemmm pilla lite whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|