|
|
|
|
Posted: Sat Apr 29, 2006 6:32 am
*yawn*
No kidding, dat is on my mind XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 29, 2006 4:10 pm
ik ben super blij door ierse en schotse pub muziek mrgreen
over verkoop van vissen enzo. maak de items niet! voor de items krijg je voor de seedkin 70 gold per vis. los kreeg ik er makkelijk 100 voor eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 5:19 am
number_17 ik ben super blij door ierse en schotse pub muziek mrgreen
over verkoop van vissen enzo. maak de items niet! voor de items krijg je voor de seedkin 70 gold per vis. los kreeg ik er makkelijk 100 voor eek Voor de seedkin misschien, maar ik zette mijn pebbo's erop voorwat ik er als gills voor kon krijgen XD niemand kocht ze. Ik kan op dit moment het viervoudige krijgen voor mijn pebbo's en ze snel verkopen als gill waar ik al erg blij mee ben. ^_^ maar de seedkin items zijn ook wat gevarieerder dan de pebbo items, daar is der maar een van. >_< (had ik toch seedkins moeten vissen? lol maar dat weet je van te voren ook niet) Ik had je seedkin nog op de market gezien XD mijn god wat een prijs.. toen ben ik zelf maar gaan vissen in Gambino..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 30, 2006 3:28 pm
voor de seedkin kun je 2 keer zo veel vragen dan voor de trout xd heb trouwens met 60 vissen en 2 items ofzo 10K verdient stressed te gek voor woorden
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 01, 2006 12:25 pm
on my mind: Veel te veel vissen!!! O.o
xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 01, 2006 2:19 pm
Zaterdag ochtend vertrekken we voor 1 week met school op een excursie naar Rome. Heb er alleen geen zin in, ga me vriendje misse sad Kom gelukkig *(als het goed is) wel lekker bruin terug!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 5:03 am
on my mind: ben lui vandaag en heb helemaal geen zin om aan mijn site te werken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 5:16 am
on my mind: ik wil mijn oude compu met adobe photoshop en mijn scanner terug cry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 5:26 am
Strakkies guild wars kope ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 5:41 am
ik ga m mischien ook kopen biggrin .... als ik de baan krijg in ieder geval anders blijf k bij de mac werken en weinig verdienen crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 7:10 am
Zakou Nenharma on my mind: ik wil mijn oude compu met adobe photoshop en mijn scanner terug cry waarom heb je dan een neiuwe ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 7:19 am
ikhebhetkoud/waarommoestiknouzonodigverliefdwordenopeengaianietswatikdachtwatnietmogelijkwasistochgebeurd/
staikvoorschutalsikals21jarigesamenmeteen33jarigenaarIceagegakijken/misschienkunnenwijmaarbetereenaderefilmuitkiezen ><
*ademt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 8:10 am
XDmaster4 Zakou Nenharma on my mind: ik wil mijn oude compu met adobe photoshop en mijn scanner terug cry waarom heb je dan een neiuwe ?? Zodat ik internet op mijn kamer heb ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 8:56 am
On my mind: Pagestretching: T3h Annoying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 02, 2006 9:11 am
kittyocean On my mind: Pagestretching: T3h Annoying kitty je praat leet achtig had ik nooit gedacht van jou ooit te zien XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|