|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 4:54 am
lingonsylt Trinity matrix lingonsylt Trinity matrix lingonsylt hur står det till med dig tro? bara bra! Själv?tack det är bara fint här också blaugh Så bra 3nodding 3nodding sweatdrop sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 4:54 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Lyssnar på "Contry Roads", härlig låt! Sj? ä på biblan... med en idiot... även känd som.. min lillebror xd Okej. Jag ska oxå sticka till Biblan snart.kul... i guess Mjaa.. Ska låna lite böcker.. (som du kanske förstod..) Och imorrn åker jag för att aldrig mer komma tillbaks, och nej, de ska inte bli kul..ska du till mars med ditt rosa moln
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 4:56 am
Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Lyssnar på "Contry Roads", härlig låt! Sj? ä på biblan... med en idiot... även känd som.. min lillebror xd Okej. Jag ska oxå sticka till Biblan snart.kul... i guess Mjaa.. Ska låna lite böcker.. (som du kanske förstod..) Och imorrn åker jag för att aldrig mer komma tillbaks, och nej, de ska inte bli kul..ska du till mars med ditt rosa moln rosa!? gonk Ne.. Mitt blåa moln. Och nej, jag ska inte till Mars, men jag ska till Pluto me Malin, Jens å Erik xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 4:58 am
Star Shine 91 lingonsylt Star Shine 91 lingonsylt tack jag mår fint 3nodding hur mår du tro? bra 3nodding biggrin så vad har du haft för dej? sweatdrop inte så mycket faktiskt... sitter mest här och glor eek sweatdrop vad gör du tro?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 4:58 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar ä på biblan... med en idiot... även känd som.. min lillebror xd Okej. Jag ska oxå sticka till Biblan snart.kul... i guess Mjaa.. Ska låna lite böcker.. (som du kanske förstod..) Och imorrn åker jag för att aldrig mer komma tillbaks, och nej, de ska inte bli kul..ska du till mars med ditt rosa moln rosa!? gonk Ne.. Mitt blåa moln. Och nej, jag ska inte till Mars, men jag ska till Pluto me Malin, Jens å Erik xp många moln du har... *kortade ner quoten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:00 am
Trinity matrix lingonsylt Trinity matrix lingonsylt Trinity matrix lingonsylt hur står det till med dig tro? bara bra! Själv?tack det är bara fint här också blaugh Så bra 3nodding 3nodding sweatdrop sweatdrop redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:02 am
Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar ä på biblan... med en idiot... även känd som.. min lillebror xd Okej. Jag ska oxå sticka till Biblan snart.kul... i guess Mjaa.. Ska låna lite böcker.. (som du kanske förstod..) Och imorrn åker jag för att aldrig mer komma tillbaks, och nej, de ska inte bli kul..ska du till mars med ditt rosa moln rosa!? gonk Ne.. Mitt blåa moln. Och nej, jag ska inte till Mars, men jag ska till Pluto me Malin, Jens å Erik xp många moln du har... *kortade ner quoten* Mjaa.. Ganska många.. Fast jag kanske kommer hem om en vecka. Kanske inte. Vi får se!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:03 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Mjaa.. Ska låna lite böcker.. (som du kanske förstod..) Och imorrn åker jag för att aldrig mer komma tillbaks, och nej, de ska inte bli kul.. ska du till mars med ditt rosa moln rosa!? gonk Ne.. Mitt blåa moln. Och nej, jag ska inte till Mars, men jag ska till Pluto me Malin, Jens å Erik xp många moln du har... *kortade ner quoten* Mjaa.. Ganska många.. Fast jag kanske kommer hem om en vecka. Kanske inte. Vi får se!okej *kortar ner lite till*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:05 am
Jalkazar okej *kortar ner lite till* Okej. Bli inte förvånad om nån mupp ringer dej å säger "pucko" senare idag xp De e antagligen jag. *ska ringa alla jag känner å säga så* *muhahaha* [MuppJazz]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:06 am
Trinity matrix Jalkazar okej *kortar ner lite till* Okej. Bli inte förvånad om nån mupp ringer dej å säger "pucko" senare idag xp De e antagligen jag. *ska ringa alla jag känner å säga så* *muhahaha* [MuppJazz]hyfsat... muppit.. antar ja sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:07 am
Gahh! Skriv PM till mig! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:08 am
Jalkazar Trinity matrix Jalkazar okej *kortar ner lite till* Okej. Bli inte förvånad om nån mupp ringer dej å säger "pucko" senare idag xp De e antagligen jag. *ska ringa alla jag känner å säga så* *muhahaha* [MuppJazz]hyfsat... muppit.. antar ja sweatdrop sweatdrop Va ska du göra idag då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:08 am
Nova_Camui Gahh! Skriv PM till mig! crying varför?? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:10 am
Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar okej *kortar ner lite till* Okej. Bli inte förvånad om nån mupp ringer dej å säger "pucko" senare idag xp De e antagligen jag. *ska ringa alla jag känner å säga så* *muhahaha* [MuppJazz]hyfsat... muppit.. antar ja sweatdrop sweatdrop Va ska du göra idag då?vet int än
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 5:11 am
Jalkazar Trinity matrix Jalkazar Trinity matrix Jalkazar okej *kortar ner lite till* Okej. Bli inte förvånad om nån mupp ringer dej å säger "pucko" senare idag xp De e antagligen jag. *ska ringa alla jag känner å säga så* *muhahaha* [MuppJazz]hyfsat... muppit.. antar ja sweatdrop sweatdrop Va ska du göra idag då?vet int än Okej..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|