|
|
|
|
Posted: Wed Apr 19, 2006 2:01 am
Nou ja, gelukkig is er geen ongeluk gebeurd, en heb je je scooter nog 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 4:55 am
Op school met gym nu een worshop capoeira.. heeel vet, wel zwaar ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 8:05 am
The Forbidden Angel Op school met gym nu een worshop capoeira.. heeel vet, wel zwaar ^^ Capoe-watte?? O.o On my mind: Ik heb echt het gevoel dat ik vandaag geen reet heb gedaan.... en waarom is mijn tante beneden???! Oh ja, en heb kittyocean.tk geupdated. Yay!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 21, 2006 9:30 am
kittyocean The Forbidden Angel Op school met gym nu een worshop capoeira.. heeel vet, wel zwaar ^^ Capoe-watte?? O.o On my mind: Ik heb echt het gevoel dat ik vandaag geen reet heb gedaan.... en waarom is mijn tante beneden???! Oh ja, en heb kittyocean.tk geupdated. Yay! Oew heb even gekeke, ziet er goed uit ^^ Capoeira is een dans/vecht spoort. Het is eigenlijk een soort dans met vecht technieken. Werd vroeger door de brasiliaanse slaven uitgedacht, toen was het met muziek en alles erbij. Heel vet ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 22, 2006 6:27 am
Niiiiiiiiiiiiiiice, another carrot for the collection..... twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 26, 2006 11:24 am
on my mind: kom er net achter dat twee items uit mijn inventory samen 300k waard zijn 0.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 26, 2006 12:29 pm
Ik wilde vandaag verhaal schrijven, maar het is er gewoonweg te kort tijd voor...........................................
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 6:15 am
"i'm gone tuch the scy, i'm scy high , i'm ,im'scy high..... feals goed to be home ! " rofl ben in een blije bui ... de vakantie komt er aan mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 6:31 am
On my mind: mijn haar.[/slechte grap]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 7:15 am
DavidGemmell On my mind: mijn haar.[/slechte grap] kijkt hem aan confused waneer gaat de kaper het afmaken ? blaugh [/ook zoon slechte grap]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 7:41 am
Zin in koninginnedag biggrin Vanmiddag al oranje haarkleur spray gekocht hehe ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 27, 2006 10:51 am
De volgende keer als ik 2000 van een bepaald item heb hoop ik niet dat ik ze weer van Gaia per 25 moet verkopen. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 12:17 am
Darlaa De volgende keer als ik 2000 van een bepaald item heb hoop ik niet dat ik ze weer van Gaia per 25 moet verkopen. gonk Nieuw betekent vaak een Mass Flooding op de Marketplace. Daarom bewaar ik mijn Easter Baskets tot de prijs iets omhoog is gegaan smile Rond Halloween ofzo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 28, 2006 3:20 am
kittyocean Darlaa De volgende keer als ik 2000 van een bepaald item heb hoop ik niet dat ik ze weer van Gaia per 25 moet verkopen. gonk Nieuw betekent vaak een Mass Flooding op de Marketplace. Daarom bewaar ik mijn Easter Baskets tot de prijs iets omhoog is gegaan smile Rond Halloween ofzo Jah maar het gaat hier over de nieuwe visitems, die zullen nu duur zijn omdat ze nog schaars waren en iedereen ze wil hebben als met de rares. Over een tijdje zijn ze niet interresant meer en zijn er een hoop in omloop en zal de prjs kelderen. Want die items hebben wel een standaard prijs die van de visjes die je er voor inruild en ik heb ze nu 4 tot 6 keer de standaard waarde verkocht. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|