|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 2:42 am
number_17 *blaast op een toeter* toet sweatdrop hoera ^^ wat is der?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 2:47 am
Kumadude number_17 *blaast op een toeter* toet sweatdrop hoera ^^ wat is der? 1 jarige bestaan van ADPE
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 2:49 am
number_17 Kumadude number_17 *blaast op een toeter* toet sweatdrop hoera ^^ wat is der? 1 jarige bestaan van ADPE ow dan gaak mee toeteren
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 8:41 am
hoi allemall ik ben al een hele tijd niet meer op gaia geweest ik vraag me af waar je die bloemen en bugs kan vangen! redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 03, 2005 8:56 am
Ymie hoi allemall ik ben al een hele tijd niet meer op gaia geweest ik vraag me af waar je die bloemen en bugs kan vangen! redface als je een bug net (fish shop, bassken lake) en een schepje (flower shop, onder, midden, rechts, barton town) hebt kun je naar gaiatowns (station rechts, midden, barton town). wink en welkom terug =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 04, 2005 5:34 am
Zakou Nenharma Ymie hoi allemall ik ben al een hele tijd niet meer op gaia geweest ik vraag me af waar je die bloemen en bugs kan vangen! redface als je een bug net (fish shop, bassken lake) en een schepje (flower shop, onder, midden, rechts, barton town) hebt kun je naar gaiatowns (station rechts, midden, barton town). wink en welkom terug =3 die laatste snap ik niet stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 04, 2005 9:39 am
Ymie Zakou Nenharma Ymie hoi allemall ik ben al een hele tijd niet meer op gaia geweest ik vraag me af waar je die bloemen en bugs kan vangen! redface als je een bug net (fish shop, bassken lake) en een schepje (flower shop, onder, midden, rechts, barton town) hebt kun je naar gaiatowns (station rechts, midden, barton town). wink en welkom terug =3 die laatste snap ik niet stare Dat laatste, van welcom terug? Je zei dat je een hele tijd weg was geweest confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 05, 2005 8:22 am
Ik denk dat ze dat bedoeld van die flower shop. Je gaat naar de flowershop, koop daar een schepje. En dan kan je naar gaiatowns (station) 3nodding .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 7:08 am
Darlaa Ymie Zakou Nenharma Ymie hoi allemall ik ben al een hele tijd niet meer op gaia geweest ik vraag me af waar je die bloemen en bugs kan vangen! redface als je een bug net (fish shop, bassken lake) en een schepje (flower shop, onder, midden, rechts, barton town) hebt kun je naar gaiatowns (station rechts, midden, barton town). wink en welkom terug =3 die laatste snap ik niet stare Dat laatste, van welcom terug? Je zei dat je een hele tijd weg was geweest confused nee ik bedoelde dat dat station of zo die doet het niet bij mij ( ik snapte die laatste >station rechts midden barton town niet)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 9:33 am
Ymie Darlaa Ymie Zakou Nenharma Ymie hoi allemall ik ben al een hele tijd niet meer op gaia geweest ik vraag me af waar je die bloemen en bugs kan vangen! redface als je een bug net (fish shop, bassken lake) en een schepje (flower shop, onder, midden, rechts, barton town) hebt kun je naar gaiatowns (station rechts, midden, barton town). wink en welkom terug =3 die laatste snap ik niet stare Dat laatste, van welcom terug? Je zei dat je een hele tijd weg was geweest confused nee ik bedoelde dat dat station of zo die doet het niet bij mij ( ik snapte die laatste >station rechts midden barton town niet) eh, ja, der is momenteel een probleem met towns en housing. Als je towns setup niet al in je temp files had staan (Towns bezocht voor het probleem begon) kun je niet naar binnen. ehm dus niet je tempfiles deleten als je towns nog in wilt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 10:03 am
Darlaa Ymie Darlaa Ymie Zakou Nenharma Ymie hoi allemall ik ben al een hele tijd niet meer op gaia geweest ik vraag me af waar je die bloemen en bugs kan vangen! redface als je een bug net (fish shop, bassken lake) en een schepje (flower shop, onder, midden, rechts, barton town) hebt kun je naar gaiatowns (station rechts, midden, barton town). wink en welkom terug =3 die laatste snap ik niet stare Dat laatste, van welcom terug? Je zei dat je een hele tijd weg was geweest confused nee ik bedoelde dat dat station of zo die doet het niet bij mij ( ik snapte die laatste >station rechts midden barton town niet) eh, ja, der is momenteel een probleem met towns en housing. Als je towns setup niet al in je temp files had staan (Towns bezocht voor het probleem begon) kun je niet naar binnen. ehm dus niet je tempfiles deleten als je towns nog in wilt. tnx voortip, ik wou net mijn compu vandaag gaan opruimen ^_^;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 06, 2005 10:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 11:32 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 07, 2005 1:24 pm
Darlaa Ymie Darlaa Ymie Zakou Nenharma Ymie hoi allemall ik ben al een hele tijd niet meer op gaia geweest ik vraag me af waar je die bloemen en bugs kan vangen! redface als je een bug net (fish shop, bassken lake) en een schepje (flower shop, onder, midden, rechts, barton town) hebt kun je naar gaiatowns (station rechts, midden, barton town). wink en welkom terug =3 die laatste snap ik niet stare Dat laatste, van welcom terug? Je zei dat je een hele tijd weg was geweest confused nee ik bedoelde dat dat station of zo die doet het niet bij mij ( ik snapte die laatste >station rechts midden barton town niet) eh, ja, der is momenteel een probleem met towns en housing. Als je towns setup niet al in je temp files had staan (Towns bezocht voor het probleem begon) kun je niet naar binnen. ehm dus niet je tempfiles deleten als je towns nog in wilt. crap ik heb ze net delete crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|