|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:38 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi *Stoppar in ?proppar i ?en* x__x xd Vad snäll du var då. Jag vet xp *poke* <. < > .> Ieeek crying *Poke tillbaka*What... the crap. Rawr domokun "Rawr. domokun " IJ mitt ord! crying Fan heller domokun Nehepp. *går till copyright snubbarna och sätter det på copyright till mig* Så. <. < crying *Sätter copyright på alla andra ord*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:40 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi *Stoppar in ?proppar i ?en* x__x xd Vad snäll du var då. Jag vet xp *poke* <. < > .> Ieeek crying *Poke tillbaka*What... the crap. Rawr domokun "Rawr. domokun " IJ mitt ord! crying Fan heller domokun Nehepp. *går till copyright snubbarna och sätter det på copyright till mig* Så. <. < crying *Sätter copyright på alla andra ord*Rawr. domokun Rawr. domokun Rawr. domokun Rawr. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:42 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi *Stoppar in ?proppar i ?en* x__x xd Vad snäll du var då. Jag vet xp *poke* <. < > .> Ieeek crying *Poke tillbaka*What... the crap. Rawr domokun "Rawr. domokun " IJ mitt ord! crying Fan heller domokun Nehepp. *går till copyright snubbarna och sätter det på copyright till mig* Så. <. < crying *Sätter copyright på alla andra ord*Rawr. domokun Rawr. domokun Rawr. domokun Rawr. domokun Haha xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:43 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:45 am
3nodding Kan jag få alla dina prylar?` Säg Rawr domokun om du menar ja Och.. uhm nej om du menar nej xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:48 am
ingen som kan prata med mig crying varje gång jag gå in i kunsum och säger hej så skriver ingen till mig jag är alltid ensam
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:50 am
Anashi 3nodding Kan jag få alla dina prylar?` Säg Rawr domokun om du menar ja Och.. uhm nej om du menar nej xp . . .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:50 am
Jetzudan Rebirth Anashi 3nodding Kan jag få alla dina prylar?` Säg Rawr domokun om du menar ja Och.. uhm nej om du menar nej xp . . . .. Det tar jag som ett ja sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:52 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi 3nodding Kan jag få alla dina prylar?` Säg Rawr domokun om du menar ja Och.. uhm nej om du menar nej xp . . . .. Det tar jag som ett ja sweatdrop *kastar sten på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:54 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi 3nodding Kan jag få alla dina prylar?` Säg Rawr domokun om du menar ja Och.. uhm nej om du menar nej xp . . . .. Det tar jag som ett ja sweatdrop *kastar sten på* Wäääh! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:55 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi 3nodding Kan jag få alla dina prylar?` Säg Rawr domokun om du menar ja Och.. uhm nej om du menar nej xp . . . .. Det tar jag som ett ja sweatdrop *kastar sten på* Wäääh! crying *nickar* 3nodding *skrattar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:56 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi 3nodding Kan jag få alla dina prylar?` Säg Rawr domokun om du menar ja Och.. uhm nej om du menar nej xp . . . .. Det tar jag som ett ja sweatdrop *kastar sten på* Wäääh! crying *nickar* 3nodding *skrattar* *Kastar toa rullar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 26, 2004 10:57 am