Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 192 193 194 195 196 197 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

QYDrop

PostPosted: Mon Apr 10, 2006 11:44 am

ButtonFly
QYDrop
ButtonFly
Aparte dag vandaag..

Vriendin wordt boos op me, vraag me niet waarom -ik heb geen idee-, duwd ze me van de trap af! eek , het was gelukkig niet zo hoog. Ze ging expres dicht tegen me aan lopen en duwde me naar voren. Zeg ik er later wat van: 'Je geeft ook altijd mij de schuld' Jah duh, als jij het doet ga ik toch niet iemand anders de schuld geven. Bovendien jat ze wel eens meer dingen van me, of zegt dingen die ik niet echt op prijs stel...

oke confused
( mijn mening)
wat is dat voor'n vriendin , als ik vragen mag?
Ik weet niet, soms is ze de beste vriendin van de wereld, op her andere moment kan ik haar soms wel wurgen...

oke ....
PostPosted: Mon Apr 10, 2006 12:27 pm

Heerlijk, zo'n vriendin, die denkt dat je zomaar iemand van de trap mag gooien. Weet je zeker dat je haar als vriendin wilt hebben?

On my mind: telleurstelling, hoe voorbereid dan ook, blijft moeilijk....

kittyocean
Captain

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Apr 11, 2006 8:12 am

on my mind: bleh algemene ledenvergadering... pfff een hele tijd stil zitten luisteren naar verslagen en nog eens verslagen over het afgelopen jaar en dan stemmen over het nieuwe bestuur. en dan wordt er van ons verwacht dat we daarna fanatiek gaan trainen >.>
PostPosted: Wed Apr 12, 2006 1:05 am

On my mind: een afspraak om 12.30 - je kan gelijk niets meer op die dag doen! (ik heb vanaf 16.00 les te geven)

kittyocean
Captain

DavidGemmell

PostPosted: Wed Apr 12, 2006 6:45 am

On my mind: werk werk werk werk werk... *blijft* gonk
PostPosted: Wed Apr 12, 2006 2:51 pm

Morgen paasviering en vroeg uit. Heb eigenlijk helemaal geen zin in morgen. Vrijdag vrij. En dan lekker weekend biggrin

The Forbidden Angel

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sat Apr 15, 2006 6:28 am

jah heerlijk zo'n weekend ^_^
PostPosted: Mon Apr 17, 2006 10:14 am

Van et weekend door de politie aan de kant gezet ik reed 90 waar je 50 mocht. Nu krijg ik een boete van ver over de 100 euro maar dat bepaald officier van justitie en moest me scooter weer standaard maken mad

Flux Rebellion

7,100 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Tycoon 200
  • Hygienic 200

The Forbidden Angel

PostPosted: Mon Apr 17, 2006 2:22 pm

Morgen weer naar school bweh.. nu al weer toe aan het weekend wink
PostPosted: Tue Apr 18, 2006 5:01 am

on my mind: Ik heb net een sollicitatie brief ingeleverd, hoop dat ik aangenomen word ^_^*

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Tue Apr 18, 2006 5:35 am

on my mind: over een maand naar Gennep!!! een groot volleybaltoernooi van vier dagen lang ^_^ en ik ga met een super leuke groep =3

Ow en ook nog on my mind: proefwerkweek is weer begonnen neutral
PostPosted: Tue Apr 18, 2006 9:24 am

Vriendje is ziek stressed

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 18, 2006 11:14 am

LoNsDaLe
Van et weekend door de politie aan de kant gezet ik reed 90 waar je 50 mocht. Nu krijg ik een boete van ver over de 100 euro maar dat bepaald officier van justitie en moest me scooter weer standaard maken mad

No offense... maar is dat niet een beetje je eigen schuld? Ik snap best dat je er van baalt... maar 40 km per uur te hard.... wees blij dat je er zo makkelijk vanaf komt! Bij 50 km te hard was je je scooter kwijt geweest!

En tja, mijn persoonlijke mening bevat toch een hint van 'verkeersveiligheid'. Ik ben al bijna 20x aangereden omdat er gozers op een scooter (no offense!) de hoek om scheurden en mij en mijn honden bijna aanreden... terwijl je er a) maar 30 km per uur mag rijden en b) ik bij een oversteekplaats stond en de hele weg LEEG was... op die scooters na dus, die als een gek aankwamen rijden.

On my mind: AJK anyone?
PostPosted: Tue Apr 18, 2006 12:02 pm

nu denk ik...

* ik heb morgen weer school stare

Melee VIII

3,800 Points
  • Dressed Up 200
  • Peoplewatcher 100
  • Window Shopper 100

Flux Rebellion

7,100 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Tycoon 200
  • Hygienic 200
PostPosted: Tue Apr 18, 2006 2:23 pm

kittyocean
LoNsDaLe

No offense... maar is dat niet een beetje je eigen schuld? Ik snap best dat je er van baalt... maar 40 km per uur te hard.... wees blij dat je er zo makkelijk vanaf komt! Bij 50 km te hard was je je scooter kwijt geweest!

En tja, mijn persoonlijke mening bevat toch een hint van 'verkeersveiligheid'. Ik ben al bijna 20x aangereden omdat er gozers op een scooter (no offense!) de hoek om scheurden en mij en mijn honden bijna aanreden... terwijl je er a) maar 30 km per uur mag rijden en b) ik bij een oversteekplaats stond en de hele weg LEEG was... op die scooters na dus, die als een gek aankwamen rijden.

On my mind: AJK anyone?

Et is me eigen schuld ja, maar op die weg waar ik reed kon je wel 200 rijden en je kwam nog niemand tegen (behalve de politie dan).
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 192 193 194 195 196 197 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games