|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:23 am
Jetzudan Rebirth Anashi stressed Det st岠v䬠om man har musen ovanf?reven en liten stund! Nej, då står det ju bara dens namn och info om den... typ. .. ._. Är det inte namnet du behöver veta då? Är ju ett July jag vill ha..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:28 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi stressed Det st岠v䬠om man har musen ovanf?reven en liten stund! Nej, då står det ju bara dens namn och info om den... typ. .. ._. Är det inte namnet du behöver veta då? Är ju ett July jag vill ha..Jaha. July f?004 eller 2003? sweatdrop .. Ja jag har ju verkligen r夠med ett 03.. *inte* July 04, s嫬artJaha, jomen ett sånt har jag. Två rättare sagt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:31 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi stressed Det st岠v䬠om man har musen ovanf?reven en liten stund! Nej, då står det ju bara dens namn och info om den... typ. .. ._. Är det inte namnet du behöver veta då? Är ju ett July jag vill ha..Jaha. July f?004 eller 2003? sweatdrop .. Ja jag har ju verkligen r夠med ett 03.. *inte* July 04, s嫬artJaha, jomen ett sånt har jag. Två rättare sagt. Hur mycket vill du ha för det?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:32 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi stressed Det st岠v䬠om man har musen ovanf?reven en liten stund! Nej, då står det ju bara dens namn och info om den... typ. .. ._. Är det inte namnet du behöver veta då? Är ju ett July jag vill ha..Jaha. July f?004 eller 2003? sweatdrop .. Ja jag har ju verkligen r夠med ett 03.. *inte* July 04, s嫬artJaha, jomen ett sånt har jag. Två rättare sagt. Hur mycket vill du ha för det?Men jag har ju inte sagt att jag vill sälja ett. o.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:35 am
Vet inte. Har inte kollat hur mycket de kostar på sistone.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:38 am
Jetzudan Rebirth Vet inte. Har inte kollat hur mycket de kostar på sistone. sweatdrop Okay..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:41 am
Anashi Jetzudan Rebirth Vet inte. Har inte kollat hur mycket de kostar på sistone. sweatdrop Okay..Tjaa, du. Kollade precis. Och jag har redan glömt. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:42 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Vet inte. Har inte kollat hur mycket de kostar på sistone. sweatdrop Okay..Tjaa, du. Kollade precis. Och jag har redan glömt. 3nodding 4k - 5k..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:45 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Vet inte. Har inte kollat hur mycket de kostar på sistone. sweatdrop Okay..Tjaa, du. Kollade precis. Och jag har redan glömt. 3nodding 4k - 5k..Enligt GEN ja! >:O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:51 am
Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Vet inte. Har inte kollat hur mycket de kostar på sistone. sweatdrop Okay..Tjaa, du. Kollade precis. Och jag har redan glömt. 3nodding 4k - 5k..Enligt GEN ja! >:O ._. Mhm..?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 10:53 am
Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Anashi Jetzudan Rebirth Vet inte. Har inte kollat hur mycket de kostar på sistone. sweatdrop Okay..Tjaa, du. Kollade precis. Och jag har redan glömt. 3nodding 4k - 5k..Enligt GEN ja! >:O ._. Mhm..?Jag kollar för både GEN och E.V.I.L.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|