|
|
|
|
Posted: Fri Apr 07, 2006 10:48 am
Noek? Wat of wie is Noek?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 07, 2006 2:21 pm
Heb steeds het idee dat ik wat vergeet/nog iets moet doen.. zou alleen niet weten wat.. Lastig!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 1:33 am
*Is veeeels te misselijk crying *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 2:17 am
Oranjekorfbalpizza! *Is veeeels te misselijk crying * tja dat zijn de nare bij werkingen van medicijnen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 08, 2006 4:57 am
QYDrop Oranjekorfbalpizza! *Is veeeels te misselijk crying * tja dat zijn de nare bij werkingen van medicijnen Idd >.<'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 3:24 am
ik kan ineens snel browsen eek ok er is iets mis hier
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 6:13 am
^ xD
on my mind: we zijn de beste, we zijn de beste, we zijn de beste die er zijn, lalalalalala.... en nee ik heb nu geen ego (okee toch wel een beetje xD)! We zijn kampioene!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 9:19 am
on my mind: on my mind - topic... wat zal ik eens zeggen... ohwjah ^^ Ik voel me veel beter dan gisteren... Denk dat ik een soort van kater had nadat ik een slok root beer had gehad bij een feesje vrijdag en te weinig slaap had... kan niet bedenken wat het anders was.. *ik drink nooit alcohol...*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 11:27 am
on my mind: yay ik heb al zo'n 10k aan een inventory sell verdient ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 1:10 pm
HEY..laten we DAT eens proberen voor mijn Blogcodes......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 09, 2006 2:19 pm
Morgen bloed laten prikken surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 8:14 am
Ik zoek nu al een aantal dagen meubeltjes in de marketplace en wordt compleet gestoord van het aantal pannekoeken wat zich daar bevind (he bah pannenkoeken *veranderd opzettelijk de spelling* )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:13 am
Aparte dag vandaag..
Vriendin wordt boos op me, vraag me niet waarom -ik heb geen idee-, duwd ze me van de trap af! eek , het was gelukkig niet zo hoog. Ze ging expres dicht tegen me aan lopen en duwde me naar voren. Zeg ik er later wat van: 'Je geeft ook altijd mij de schuld' Jah duh, als jij het doet ga ik toch niet iemand anders de schuld geven. Bovendien jat ze wel eens meer dingen van me, of zegt dingen die ik niet echt op prijs stel...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:17 am
ButtonFly Aparte dag vandaag.. Vriendin wordt boos op me, vraag me niet waarom -ik heb geen idee-, duwd ze me van de trap af! eek , het was gelukkig niet zo hoog. Ze ging expres dicht tegen me aan lopen en duwde me naar voren. Zeg ik er later wat van: 'Je geeft ook altijd mij de schuld' Jah duh, als jij het doet ga ik toch niet iemand anders de schuld geven. Bovendien jat ze wel eens meer dingen van me, of zegt dingen die ik niet echt op prijs stel... oke confused ( mijn mening) wat is dat voor'n vriendin , als ik vragen mag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 10, 2006 11:21 am
QYDrop ButtonFly Aparte dag vandaag.. Vriendin wordt boos op me, vraag me niet waarom -ik heb geen idee-, duwd ze me van de trap af! eek , het was gelukkig niet zo hoog. Ze ging expres dicht tegen me aan lopen en duwde me naar voren. Zeg ik er later wat van: 'Je geeft ook altijd mij de schuld' Jah duh, als jij het doet ga ik toch niet iemand anders de schuld geven. Bovendien jat ze wel eens meer dingen van me, of zegt dingen die ik niet echt op prijs stel... oke confused ( mijn mening) wat is dat voor'n vriendin , als ik vragen mag? Ik weet niet, soms is ze de beste vriendin van de wereld, op her andere moment kan ik haar soms wel wurgen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|