|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 7:03 am
svintotroll Jalkazar nån som kan hjälpa mig med dc++ sorry, jag använder bara soulseekokej... *har allvarliga problem med dc*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 7:03 am
Jalkazar svintotroll Jalkazar den mangan 䲠kung Hatar min nya ava' o ja. det är den ^^
varför hatar du din ava? o.Okan inte bestämma om jag gillar den eller inte... det luatr åt inte... de är bara inte min stil okej, men fixa den då så att den får rätt stil ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 7:05 am
GrimCupid Hallou på er båda. 3nodding hallå
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 7:06 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 7:06 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 7:07 am
*vikar till tessituss*
så du ändrade äntligen din ava'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 7:08 am
TessiTuss GrimCupid Hallou på er båda. 3nodding Hur 䲠det med dig d忛/quote] Lite ont i huvudet pga kemin, men annars så. Själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jalkazar *vikar till tessituss* så du ändrade äntligen din ava' jupp det gjorde jag. Vad tycker du om den?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DC++ HJÄLP NÅGON??? (TILL MIG ALLTSÅ)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 7:09 am
GrimCupid TessiTuss GrimCupid Hallou på er båda. 3nodding Hur 䲠det med dig d忛/quote] Lite ont i huvudet pga kemin, men annars så. Själv? Okej. Det är bara bra, men jag är jätte trött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 7:09 am
TessiTuss GrimCupid TessiTuss GrimCupid Hallou på er båda. 3nodding Hur 䲠det med dig d忛/quote] Lite ont i huvudet pga kemin, men annars så. Själv? Okej. Det är bara bra, men jag är jätte trött. pratar du med dig själv?? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 7:11 am
Jalkazar pratar du med dig själv?? eek Nej det gör jag inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 7:11 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 7:13 am
GrimCupid Jalkazar DC++ HJÄLP NÅGON??? (TILL MIG ALLTSÅ) Kanske kan hj䬰a. sweatdrop Vad 䲠konstigt? allt.... jag kan inte ställa in något i setting... jag kan inte se namn på sökningar (eller nåt annat) och det gäller downloads också
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|