|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 1:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 1:52 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 1:55 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 1:57 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 1:58 pm
biggrin ... Dig har man inte pratat med allt för mycket kom jag just på... alltbra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 2:00 pm
Nova_Camui biggrin ... Dig har man inte pratat med allt för mycket kom jag just på... alltbra? nej, det samma måste jag säga! Trevligt att råkas.. Jo da, det funkar.. Lite nere men det är sådant som händer. Frösöker hålla det uppe.. Själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 2:10 pm
Valkyria86 Nova_Camui biggrin ... Dig har man inte pratat med allt för mycket kom jag just på... alltbra? nej, det samma måste jag säga! Trevligt att råkas.. Jo da, det funkar.. Lite nere men det är sådant som händer. Frösöker hålla det uppe.. Själv? Ouch, why is that? Nja... helt förvirrad gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 2:16 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 2:16 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 2:18 pm
prrnill Vem kan ro f?an 岯r vem kan springa utan ben vem kan skratta utan munnen vem kan kasta utan sten
Kan du komma genom v䧧en kan du h?mina ord kan du lyssna riktigt noga och sen s䧡 att du f?od jag 䲠l䮧re bort 䮠du tror Den var ny...?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 2:18 pm
Valkyria86 Nova_Camui Valkyria86 Nova_Camui biggrin ... Dig har man inte pratat med allt för mycket kom jag just på... alltbra? nej, det samma måste jag säga! Trevligt att råkas.. Jo da, det funkar.. Lite nere men det är sådant som händer. Frösöker hålla det uppe.. Själv? Ouch, why is that? Nja... helt förvirrad gonk O.o ok, ingenting som andra beh? bry suig om, det bara blir s堩bland. Men.. ja... jasså.. aha jaja. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 2:20 pm
Valkyria86 prrnill Vem kan ro f?an 岯r vem kan springa utan ben vem kan skratta utan munnen vem kan kasta utan sten
Kan du komma genom v䧧en kan du h?mina ord kan du lyssna riktigt noga och sen s䧡 att du f?od jag 䲠l䮧re bort 䮠du tror Den var ny...? Dia Psalma - Luft..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 3:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 12:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 25, 2004 12:18 am
*flygger in igenom fönstret som öppnar sig helt utan anledning och han landar på en hylla. Kollar runt lite..
YO PEOPLE xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|