|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 11:10 am
kittyocean Zakou Nenharma verslapen, kletsnat op school aangekomen, veel onverwachte overhoringen en ook weer door de regen terug xD och ja, zolang ik er om kan lachen ^_^ En waarom zeiden ze dan geluksdag? XD ah, we hadden een horoscoop in de les gebruikt om de les op te leuken. (we hadden het over he tzonnestelsel, maar goed). en volgens dat ding was vandaag een topdag voor mij xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 11:15 am
Heb de mijne vandaag niet eens gelezen XD Was gelijk een fijne dag!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 03, 2006 2:10 pm
Oew economie morgen.. word helemaal niets vrees ik. Daarna al klaar met de tentames ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 04, 2006 7:03 am
on my mind: al die vrolijke liedjes xD ze blijven maar hangen en door dat goede weer moet ik ze blijven zingen xD
alleen nu nog uitzoeken waarom mijn vriendinnen mij zo raar aankijken wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 04, 2006 8:07 am
Brain dead Spier pijn
........................... gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 04, 2006 10:43 am
is blij dat ie office XD optijd heeft afgekregen
( klik op link naar mijn site in zig en dan op de banner van office XD op die site als je het wilt zien)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 04, 2006 12:13 pm
Maar waarom staat dan bijna overal: komt nog? crying gonk Ik wil het zo graag allemaal zien!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 04, 2006 2:37 pm
Morgenmiddag shoppen maar heb helemaal niet zo'n zin confused Dan donderdag hele dag vrij alleen voor inleiding profielwerkstuk ff naar school. En vrijdag is ook al een nietsdag, alleen 1 proefwerkje. Bah was het maar weer weekend
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 05, 2006 12:41 pm
kittyocean Maar waarom staat dan bijna overal: komt nog? crying gonk Ik wil het zo graag allemaal zien!! bedoel je bij mijn site ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 12:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 1:25 am
XDmaster4 kittyocean Maar waarom staat dan bijna overal: komt nog? crying gonk Ik wil het zo graag allemaal zien!! bedoel je bij mijn site ?? Ja, tenzij ik precies klikte voordat je de site update =S Want de links werkten wel, maar er stond zo weinig op crying En ik kijk zo uit naar die site!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 4:20 am
On my mind: 2 Nieuwe CDs ^____^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 7:45 am
kittyocean XDmaster4 kittyocean Maar waarom staat dan bijna overal: komt nog? crying gonk Ik wil het zo graag allemaal zien!! bedoel je bij mijn site ?? Ja, tenzij ik precies klikte voordat je de site update =S Want de links werkten wel, maar er stond zo weinig op crying En ik kijk zo uit naar die site!!!! ik denk dat het nog wel effe duurt sweatdrop maar de downloads zijn er al XD en de storyline komt binnekort maar de itemlist duurt nog wel even voor dat die helemaal klaar is want ze worden allemaal zo uitgebreid als die twee donation items die je daar nu ziet staan
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 06, 2006 2:22 pm