|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 7:10 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 7:48 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 8:01 am
+ Niwat heart Ni skulle bara veta, alltsa... *drool* domokun + Jennifer och Max! ^^ + Varen ar har, det marks rejalt. whee + En till sak som jag inte skriver upp har. xp
- Har inte pasklov samtidigt som Ashley... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 8:29 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 9:10 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 9:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 10:08 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 10:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 10:26 am
+ Magnus Smedh i min klass ska rita en tatuering till mig, som jag ska tatuera. whee + Jag blev jätteknäpp och flummig när jag, Hampus, Emilia och Magnus körde bil. o___O;; + Äntligen lämnat in läxan som egentligen skulle varit inne före jullovet. sweatdrop + Hopey kommer hit på tisdag. ^^ heart + Ska dra och köpa godis sen, är såå sugen. 4laugh heart domokun + Blixtris är snart klar med min bild. ^^ + Var faktiskt ovanligt roligt på skolan idag. <.<; + Fullmåne!! heart
+/- Var tvungen att redovisa en sak på Historian igår. Jag hade inte övat, men var tvungen ändå. gonk Men men, nu är det iallafall överstökat. :3 +/- Doris i kiosken hade slut trocadero när jag skulle köpa! crying .. Det blev champis istället. eek
- Drömde en Hemsk mardröm, natten till idag.. crying Vill INTE att den ska bli verklig.. Fy.. - Snön håller på att smälta bort! gonk - Kommer sakna Hopey, när hon är på lan över helgen.. - Är inte på rithumör längre. .__.; Och jag som har bra idéer på bilder. >__<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 10:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 10:37 am
+ Hela dan har varit perfekt, Hallt han i handen. Varit med han. Kollat in han i ogonen 3nodding . Han aar saa snyyyyyggg sa jag svimmaaaar!! Han ar min, Har han varit i nagra manader nu xP whee Lyckades salja lite tulpaner till varan klassresa xP Klätter stälningen biggrin Snöbollskrig!
- Blondie har slagit mig med hen tidning hela dan. gonk En liten unge på skolan sparka mig på smalbenen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 10:54 am
Nya plus och minus...
+ Danslektionen + Alla underbara kompisar som inte dödar mig när jag tjatar om problem heart
- Jag är sur på folk utan anledning
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:32 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 11:35 pm
Valgarv - Vet ej om jag kommer på J-Cult. dont you mean Uppcon? ^____^ *bitchar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|