|
|
|
|
Posted: Fri Nov 25, 2005 8:42 am
Calahara weet iemand hoe je van gavsim.net je poppetje in een bericht te zetten????? question eerst opslaan en uploaden www.imageshack.us Als je tektek gebruikt kun je het direct linken daar geven ze een optie voor, http://www.tektek.org/dream/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 25, 2005 11:01 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 5:33 am
Haaaaaaaaiiii! Zijn er hier eigenlijk meerdere Almeerders? Of Flevolanders razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 6:25 am
Hoi-hoi, smile Leven we nog?
Merril41: check de prvincies en wie woont er bij mij in de buurt topic daar staat wat opgesomt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 6:32 am
Darlaa Hoi-hoi, smile Leven we nog? Merril41: check de prvincies en wie woont er bij mij in de buurt topic daar staat wat opgesomt. je bent de eerste die vandaag in deze guild post.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 6:36 am
number_17 Darlaa Hoi-hoi, smile Leven we nog? Merril41: check de prvincies en wie woont er bij mij in de buurt topic daar staat wat opgesomt. je bent de eerste die vandaag in deze guild post.. sweatdrop Meisje voor me was eerder jij bent de derde 3nodding edit: 5e cassidy en zokou zijn ook nog geweest
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 7:55 am
het is duidelijk hier verdacht stil hoor stare crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 8:19 am
Darlaa number_17 Darlaa Hoi-hoi, smile Leven we nog? Merril41: check de prvincies en wie woont er bij mij in de buurt topic daar staat wat opgesomt. je bent de eerste die vandaag in deze guild post.. sweatdrop Meisje voor me was eerder jij bent de derde 3nodding edit: 5e cassidy en zokou zijn ook nog geweest nouja erg veel is der nog steeds niet gebeurd.. ow volgens mij was ik eerste..ik had alleen niks gepost omdat ik op reply's wachtte 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 27, 2005 9:10 am
kiek het is duidelijk hier verdacht stil hoor stare crying surprised tsja... ik heb hier gister ook de hele dag niet gepost sweatdrop maar ik kan moeilijk gaan lopen bumpen -_- miss hebben we aanleiding nodig om onzin uit te gaan kramen mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 28, 2005 7:09 am
Darlaa kiek het is duidelijk hier verdacht stil hoor stare crying surprised tsja... ik heb hier gister ook de hele dag niet gepost sweatdrop maar ik kan moeilijk gaan lopen bumpen -_- miss hebben we aanleiding nodig om onzin uit te gaan kramen mrgreen ja en wat meer leden whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|