|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 12:03 pm
Mr.J prrnill sad *kryper upp på en hylla och gömmer sig* *sätter sig breve* Tjena behöver du nån o prata me?? det skadar väl inte. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 12:07 pm
prrnill Mr.J prrnill sad *kryper upp på en hylla och gömmer sig* *sätter sig breve* Tjena behöver du nån o prata me?? det skadar väl inte. sweatdrop va vill du prata om då??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 12:09 pm
Mr.J prrnill Mr.J prrnill sad *kryper upp på en hylla och gömmer sig* *sätter sig breve* Tjena behöver du nån o prata me?? det skadar väl inte. sweatdrop va vill du prata om då?? barnprogram. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 12:12 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 12:13 pm
Valgarv Filthy Valgarv *Hoppar ner genom takluckan igen och landar på huk* ninja *kommer plötsligt fram brevid dig* ninja *Slår ut armen åt sidan och tar tag i Filthys krage,utan att vända sig mot honom* It ends tonight. domokun Oh yes. *ler emot och kommer upp bakom och petar i ryggen* You got strenght, I got agility. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
svintotroll jag 䬳kar barnprogram biggrin jag också. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Förbannade idioter. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 12:14 pm
Chibi Strawberry Förbannade idioter. rolleyes Hej på dig också. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 12:15 pm
prrnill Chibi Strawberry Förbannade idioter. rolleyes Hej på dig också. blaugh Inte för att jag kallade dig för idiot. razz Hiya!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 12:15 pm
Filthy Valgarv Filthy Valgarv *Hoppar ner genom takluckan igen och landar på huk* ninja *kommer plötsligt fram brevid dig* ninja *Slår ut armen åt sidan och tar tag i Filthys krage,utan att vända sig mot honom* It ends tonight. domokun Oh yes. *ler emot och kommer upp bakom och petar i ryggen* You got strenght, I got agility. ninja Are you sure about that?*Vänder mig om blixtsnabbt,som om man inte såg att jag igentligen vände om och sätter handen på katanans handtag* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 12:16 pm
Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry Förbannade idioter. rolleyes Hej på dig också. blaugh Inte för att jag kallade dig för idiot. razz Hiya! Nej, men iallafall. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 12:17 pm
Valgarv Filthy Valgarv Filthy Valgarv *Hoppar ner genom takluckan igen och landar på huk* ninja *kommer plötsligt fram brevid dig* ninja *Slår ut armen åt sidan och tar tag i Filthys krage,utan att vända sig mot honom* It ends tonight. domokun Oh yes. *ler emot och kommer upp bakom och petar i ryggen* You got strenght, I got agility. ninja Are you sure about that?*Vänder mig om blixtsnabbt,som om man inte såg att jag igentligen vände om och sätter handen på katanans handtag* ninja Impressive impressive. *tar fram min gamla hederliga golvmopp och ställer sig beredd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 12:18 pm
prrnill Chibi Strawberry prrnill Chibi Strawberry Förbannade idioter. rolleyes Hej på dig också. blaugh Inte för att jag kallade dig för idiot. razz Hiya! Nej, men iallafall. razz Precis. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 12:18 pm