|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 10:04 am
Filthy Chibi Strawberry *Går igen igen, sätter sig i ett hörn och suckar högt* Jag har funnit Gud på internet.. *Tar fram sin motorsåg* :\ *Sågar av sin ena arm* Aje. Chibi Strawberry teh superfly! 3nodding *Host* DA SUPAFLY faktiskt. whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 10:05 am
jiminijon Filthy jiminijon Filthy jiminijon martin kan jag f堤ina june brev rolleyes How about.. no.. scott. xd fy du ska få stryk kortis lol Du mobbar min längd. xp Jag ska vrida nacken av dig på j-cult. Eller ännu värre.. Jag hämtar mitt devil tail skärp. twisted nej nej!! gonk xd Nyahahaha! *evil laugh*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 10:06 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *Går igen igen, sätter sig i ett hörn och suckar högt* Jag har funnit Gud på internet.. *Tar fram sin motorsåg* :\ *Sågar av sin ena arm* Aje. Chibi Strawberry teh superfly! 3nodding *Host* DA SUPAFLY faktiskt. whee xp domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 10:06 am
tar dig på ddr wink xd med 1pil eller nått
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 10:08 am
*Irriterad på att alla påminner mig om att jag inte ska till j-cult* >__< Fy faen för er. *Springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 10:09 am
*rullar runt på golvet och leker rosa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill *rullar runt på golvet och leker rosa* eek xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon tar dig på ddr wink xd med 1pil eller nått sweatdrop .. Jag har noll känsla för DDR. Jag tänker aldrig spela det igen. gonk [Iallafall inte på j-cult.]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 10:10 am
Filthy jiminijon tar dig på ddr wink xd med 1pil eller nått sweatdrop .. Jag har noll känsla för DDR. Jag tänker aldrig spela det igen. gonk [Iallafall inte på j-cult.] jo med mig det blir inge farligt xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 10:11 am
Chibi Strawberry *Irriterad på att alla påminner mig om att jag inte ska till j-cult* >__< Fy faen för er. *Springer iväg* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 10:12 am
jiminijon Filthy jiminijon tar dig på ddr wink xd med 1pil eller nått sweatdrop .. Jag har noll känsla för DDR. Jag tänker aldrig spela det igen. gonk [Iallafall inte på j-cult.] jo med mig det blir inge farligt xd Du är bättre än mig iallafall. sweatdrop Dessutom är det fortfarande folk som tittar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 10:13 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 10:14 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 10:15 am
Filthy jiminijon Filthy jiminijon Filthy jiminijon tar dig på ddr wink xd med 1pil eller nått sweatdrop .. Jag har noll känsla för DDR. Jag tänker aldrig spela det igen. gonk [Iallafall inte på j-cult.] jo med mig det blir inge farligt xd Du är bättre än mig iallafall. sweatdrop Dessutom är det fortfarande folk som tittar. so b夡 suger xd Jag har vunnit en g宧. Det var mot din kompis. Dessutom t䮫er jag inte spela mot dig f?u har gjort det f?. gonk :S?aja men det blir jämt 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|