|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:34 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:36 am
svintotroll GrimCupid Terroalisti! *skriker* gonk hahaha ^^ whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:38 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon *skuttar in*..*kasta cola p堦olket* *prisar Jimi f?enna ljuvliga g嶡* xd xd sa aldrig att dom var gratis rolleyes :S *Greppar s堭ycket som m?gt och springer iv䧪 Mina! eek kom tbx dom är inte dina dom kostar!*jaga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:39 am
jiminijon GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon *skuttar in*..*kasta cola p堦olket* *prisar Jimi f?enna ljuvliga g嶡* xd xd sa aldrig att dom var gratis rolleyes :S *Greppar s堭ycket som m?gt och springer iv䧪 Mina! eek kom tbx dom är inte dina dom kostar!*jaga* Du gav dom till mig! *Klättrar upp på den högsta hyllan i affären och vrålar lite*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:40 am
usch, jag borde duscha... ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:41 am
GrimCupid Du gav dom till mig! *Klättrar upp på den högsta hyllan i affären och vrålar lite* sa jag aldrig!'g岠till sin colalastbil*och jag hade t䮫t att ge dig helften av lastbilens cola last stare xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:43 am
jiminijon GrimCupid Du gav dom till mig! *Klättrar upp på den högsta hyllan i affären och vrålar lite* sa jag aldrig!'g岠till sin colalastbil*och jag hade t䮫t att ge dig helften av lastbilens cola last stare xp Men då kan jag behålla dom här, om du ändå tänkte ge mig. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:46 am
jiminijon visst*l峡 in i en cola k䬬are i kedjor* xd sweatdrop ...Äsch då. >_>'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:47 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:51 am
jiminijon GrimCupid jiminijon visst*l峡 in i en cola k䬬are i kedjor* xd sweatdrop ...Äsch då. >_>' *peta p堤in n䳡* *nafsar efter fingret* Rowr..!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:51 am
GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon visst*l峡 in i en cola k䬬are i kedjor* xd sweatdrop ...Äsch då. >_>' *peta p堤in n䳡* *nafsar efter fingret* Rowr..! fy scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 9:54 am
jiminijon GrimCupid jiminijon GrimCupid jiminijon visst*l峡 in i en cola k䬬are i kedjor* xd sweatdrop ...Äsch då. >_>' *peta p堤in n䳡* *nafsar efter fingret* Rowr..! fy scream eek domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|