Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 189 190 191 192 193 194 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Apr 01, 2006 7:24 am

Darlaa
Leedvermaak is alleen leuk als je degende heel goed kent en dus weet dat hij of zei het echt als grap ervaart en er ook om zou kunnen lachen en als er eventueel anderen bijzijn zij het ook zo ervaren of het degene verder niet an schelen wat zij denken.

Dan is het geen leedvermaak meer XD Met leedvermaak geniet jij van het leed en dus de pijn van de ander XD Als de ander er om kan lachen is het geen leed meer XD
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 7:27 am

kittyocean
Darlaa
Leedvermaak is alleen leuk als je degende heel goed kent en dus weet dat hij of zei het echt als grap ervaart en er ook om zou kunnen lachen en als er eventueel anderen bijzijn zij het ook zo ervaren of het degene verder niet an schelen wat zij denken.

Dan is het geen leedvermaak meer XD Met leedvermaak geniet jij van het leed en dus de pijn van de ander XD Als de ander er om kan lachen is het geen leed meer XD

Tja wat is leed? sweatdrop

Een spin in je kornflakes kan voor de gevloelige zielen vrezelijk zijn,
Maar voor anderen echt heel erg grappig.
dat soort dingen bedoelde ik die voor de een grappig zijn of voor de anderen genant.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Apr 01, 2006 7:28 am

een spin op mijn bord staat gelijk aan mijn huis niet meer inkomen bij mij XD
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 7:32 am

kittyocean
een spin op mijn bord staat gelijk aan mijn huis niet meer inkomen bij mij XD

Lol

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Sat Apr 01, 2006 7:34 am

tja zo zie je maa rwat voorn menings verschillen mensen hebben
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:40 am

Dat klopt ja! Anders zou het maar saai zijn. Helaas hebben weinig mensen respect voor anderen. Anders zouden ze wel een geintje kunnen bedenken wat bij beiden in de smaak zou vallen!

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Sat Apr 01, 2006 9:57 am

kittyocean
Dat klopt ja! Anders zou het maar saai zijn. Helaas hebben weinig mensen respect voor anderen. Anders zouden ze wel een geintje kunnen bedenken wat bij beiden in de smaak zou vallen!

ik denk dat het met de manier van waarden enzo te maken heeft
iederene is anders in gestelt en iedereen denk anders over respect
PostPosted: Sat Apr 01, 2006 10:24 am

True again, maar als je weet dat iemand bang is voor spinnen moet je daar geen geintje mee uithalen, vind ik (depends on the joke of course)

kittyocean
Captain

QYDrop

PostPosted: Sat Apr 01, 2006 10:28 am

kittyocean
True again, maar als je weet dat iemand bang is voor spinnen moet je daar geen geintje mee uithalen, vind ik (depends on the joke of course)

mee eens ....
PostPosted: Sun Apr 02, 2006 2:21 pm

Keertje iemand in de zeik nemen moet kunnen vind ik.
Ok als je van iemand weet dat diegene echt niet tegen spinnen bijvoorbeeld kan dan moet je diegene geen spin voor de neus houden ofzo. Maar als je van iemand weet dat hij/zij wel tegen een grappie ken, mag je wel eens wat uithalen.. Kom op, word bij jou ook wel eens gedaan dus waarom niet. Ze komen er echt wel weer overheen

The Forbidden Angel

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 8:55 am

Ik hou mensen eigenlijk zelden voor de gek confused Ik lach als zij lachen, en dat bereik ik eerder als ik ze aan het lachen maak XD
PostPosted: Mon Apr 03, 2006 9:46 am

on my mind: en dit noemen ze een geluksdag xD
Dan wil ik wel eens een ongeluksdag meemaken.

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 10:25 am

Oei! Care to share?

My mind: Ik wil best wel weer een KissDoll maken.... maar dan dat meer mensen meehelpen XD Misschien vind ik dan wel iemand die wil meehelpen met de FY KissDoll XD
PostPosted: Mon Apr 03, 2006 10:37 am

verslapen, kletsnat op school aangekomen, veel onverwachte overhoringen en ook weer door de regen terug xD
och ja, zolang ik er om kan lachen ^_^

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Apr 03, 2006 10:53 am

Zakou Nenharma
verslapen, kletsnat op school aangekomen, veel onverwachte overhoringen en ook weer door de regen terug xD
och ja, zolang ik er om kan lachen ^_^

En waarom zeiden ze dan geluksdag? XD
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 189 190 191 192 193 194 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games