|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 8:10 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 8:11 am
Blackheart Angel's Thanatos Blackheart svintotroll *har spelat lite pikmin 2 mot fisky-chan* razz *undrar vad pikmin 2 är* ninja ett spel till gamecube.. Man spelar en lite gubbe och ens rymdskepp har g崴 s?r. S堭an kan inte komma hem. s堡mn ska hitta alla delar till sitt skepp igenom att skappa sm堳aker som har blommor p堨uvudet och sen g?an en mega stor arme av dom och d? fluggor och larver osv. Alls堥tt strategi spel Oh, I see. Låter massa kul. ^^ det är väldigt roligt smile och pikminerna är ju söta också heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 8:11 am
svintotroll Blackheart Angel's Thanatos Blackheart svintotroll *har spelat lite pikmin 2 mot fisky-chan* razz *undrar vad pikmin 2 är* ninja ett spel till gamecube.. Man spelar en lite gubbe och ens rymdskepp har g崴 s?r. S堭an kan inte komma hem. s堡mn ska hitta alla delar till sitt skepp igenom att skappa sm堳aker som har blommor p堨uvudet och sen g?an en mega stor arme av dom och d? fluggor och larver osv. Alls堥tt strategi spel Oh, I see. Låter massa kul. ^^ det är väldigt roligt smile och pikminerna är ju söta också heart  onda saker... ta bort dom gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 8:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 8:13 am
svintotroll det är väldigt roligt smile och pikminerna är ju söta också heart  Hehe. Dom såg rätt roliga ut :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 8:13 am
Angel's Thanatos onda saker... ta bort dom gonk ???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 8:15 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 8:15 am
svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll *har spelat lite pikmin 2 mot fisky-chan* razz *undrar vad pikmin 2 är* ninja det är ett roligt spel till gamecube 4laugh heart whee Vem vann d忠;P ninja ... hon vann >_< buhuAw~ >.< ......Revanch!! [eller hut det nu stavas.. ^^;]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 8:16 am
Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll *har spelat lite pikmin 2 mot fisky-chan* razz *undrar vad pikmin 2 är* ninja det är ett roligt spel till gamecube 4laugh heart whee Vem vann d忠;P ninja ... hon vann >_< buhuAw~ >.< ......Revanch!! [eller hut det nu stavas.. ^^;] kan inte crying hon åkte heeeem. jag är ensam nu>.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 8:17 am
svintotroll Angel's Thanatos onda saker... ta bort dom gonk ???dom är ju läskiga juh... bara så du vet så försöker jag adda dig på msn ^^ Aja jag ska dr anu.. Kul att snacka med er *ger er en stor bamsekram båda två* Bai Bai
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 8:18 am
svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll *har spelat lite pikmin 2 mot fisky-chan* razz *undrar vad pikmin 2 är* ninja det är ett roligt spel till gamecube 4laugh heart whee Vem vann d忠;P ninja ... hon vann >_< buhuAw~ >.< ......Revanch!! [eller hut det nu stavas.. ^^;] kan inte crying hon åkte heeeem. jag är ensam nu>.<Eeep. Jobbit, jobbit. >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 8:19 am
Angel's Thanatos svintotroll Angel's Thanatos onda saker... ta bort dom gonk ???dom är ju läskiga juh... bara så du vet så försöker jag adda dig på msn ^^ Aja jag ska dr anu.. Kul att snacka med er *ger er en stor bamsekram båda två* Bai Bai oj, det är min gamla msn som står här... oops
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|