|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:42 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skulle inte du spela Pikmin 2?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:43 am
svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll no way ^_^ jag har bara 79 gold nu när jag köpt stockings och nitemare boots Eep. Okay. xP Geeh, jag hittar inga snygga handskar. o.o;; men dina nitemare claws 䲠ju j䴴efina smile Mjuu~ Fast dom ser konstiga ut tycker jag. x3 näää... jag tycker att de passar jättebra till resten av din avatars kläder smile Hm.. Jao, det gör dom iofs. Jag kan ha på både Nm claws och Morgana's gloves samtidigt. w00t. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:44 am
Angel's Thanatos Skulle inte du spela Pikmin 2? jo, jag ska det... men inte än. jag tänkte vänta tills min pojkvän kom hem först
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:45 am
svintotroll Angel's Thanatos Skulle inte du spela Pikmin 2? jo, jag ska det... men inte än. jag tänkte vänta tills min pojkvän kom hem först  aaahh i see *nod nod*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:45 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:46 am
Angel's Thanatos Va?.. oopps f?t mig.. *st䬬er sig upp och h䭮tar en till fot?och s䴴er ner den brevid sin egen* varsegod ^^ *s䴴er sig igen* *sätter sej ner på fotöljen och dricker lite av sin Fanta* Sank j00. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:47 am
Angel's Thanatos svintotroll Angel's Thanatos Skulle inte du spela Pikmin 2? jo, jag ska det... men inte än. jag tänkte vänta tills min pojkvän kom hem först  aaahh i see *nod nod* jappsi dappsi ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:48 am
svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll no way ^_^ jag har bara 79 gold nu när jag köpt stockings och nitemare boots Eep. Okay. xP Geeh, jag hittar inga snygga handskar. o.o;; men dina nitemare claws 䲠ju j䴴efina smile Mjuu~ Fast dom ser konstiga ut tycker jag. x3 näää... jag tycker att de passar jättebra till resten av din avatars kläder smile Hm.. Jao, det gör dom iofs. Jag kan ha på både Nm claws och Morgana's gloves samtidigt. w00t. whee omg... har du tv堰ar p堤ej nu? (o.O)Jäpp jäpp. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:48 am
Blackheart Angel's Thanatos Va?.. oopps f?t mig.. *st䬬er sig upp och h䭮tar en till fot?och s䴴er ner den brevid sin egen* varsegod ^^ *s䴴er sig igen* *sätter sej ner på fotöljen och dricker lite av sin Fanta* Sank j00. ^^ *dricker upp sin cola och kastar den mot en papperskorg men missar* men nehe
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:49 am
Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll no way ^_^ jag har bara 79 gold nu när jag köpt stockings och nitemare boots Eep. Okay. xP Geeh, jag hittar inga snygga handskar. o.o;; men dina nitemare claws 䲠ju j䴴efina smile Mjuu~ Fast dom ser konstiga ut tycker jag. x3 näää... jag tycker att de passar jättebra till resten av din avatars kläder smile Hm.. Jao, det gör dom iofs. Jag kan ha på både Nm claws och Morgana's gloves samtidigt. w00t. whee omg... har du tv堰ar p堤ej nu? (o.O)Jäpp jäpp. whee c00lt! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:51 am
Angel's Thanatos Blackheart Angel's Thanatos Va?.. oopps f?t mig.. *st䬬er sig upp och h䭮tar en till fot?och s䴴er ner den brevid sin egen* varsegod ^^ *s䴴er sig igen* *sätter sej ner på fotöljen och dricker lite av sin Fanta* Sank j00. ^^ *dricker upp sin cola och kastar den mot en papperskorg men missar* men nehe *springer dit burken landade och tar upp den* .. .. . *gör ett försök att kasta burken i papperskorgen från 5 meter* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:52 am
Blackheart Angel's Thanatos Blackheart Angel's Thanatos Va?.. oopps f?t mig.. *st䬬er sig upp och h䭮tar en till fot?och s䴴er ner den brevid sin egen* varsegod ^^ *s䴴er sig igen* *sätter sej ner på fotöljen och dricker lite av sin Fanta* Sank j00. ^^ *dricker upp sin cola och kastar den mot en papperskorg men missar* men nehe *springer dit burken landade och tar upp den* .. .. . *gör ett försök att kasta burken i papperskorgen från 5 meter* domokun *undrar om hon träffar elr inte.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|