|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:35 am
svintotroll no way ^_^ jag har bara 79 gold nu när jag köpt stockings och nitemare boots Eep. Okay. xP Geeh, jag hittar inga snygga handskar. o.o;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:35 am
nu ska jag spela pikmin 2 ^^ weeeih heeeih!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:36 am
Angel's Thanatos jiminijon Angel's Thanatos jiminijon *kastar lite glass på folk* whee glass är gott ^^ *kasta strössel på* 3nodding blä *kasta mer på* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:36 am
jiminijon Angel's Thanatos jiminijon Angel's Thanatos jiminijon *kastar lite glass på folk* whee glass är gott ^^ *kasta strössel på* 3nodding blä *kasta mer på* ninja men *urk* scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:37 am
Angel's Thanatos Blackheart Angel's Thanatos oooh.. det låter ju trevligt.. umm *ställer sig upp och försvinner in i köket* *springer efter* gonk *Håller i sin cola och vänder sig om och ser Blackheart stå där inne* umm hej.. igen. Vill du också ha nått? Jodå.. Fanta typ.. *börjar leta igenom kylskåpet* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:37 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:38 am
Blackheart Angel's Thanatos Blackheart Angel's Thanatos oooh.. det låter ju trevligt.. umm *ställer sig upp och försvinner in i köket* *springer efter* gonk *Håller i sin cola och vänder sig om och ser Blackheart stå där inne* umm hej.. igen. Vill du också ha nått? Jodå.. Fanta typ.. *börjar leta igenom kylskåpet* ninja umm ok.. då vet jag sweatdrop *går ut igen och sätter sig på en fotölj och dricker sin cola*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:40 am
Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll no way ^_^ jag har bara 79 gold nu när jag köpt stockings och nitemare boots Eep. Okay. xP Geeh, jag hittar inga snygga handskar. o.o;; men dina nitemare claws 䲠ju j䴴efina smile Mjuu~ Fast dom ser konstiga ut tycker jag. x3 näää... jag tycker att de passar jättebra till resten av din avatars kläder smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:40 am
svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll no way ^_^ jag har bara 79 gold nu när jag köpt stockings och nitemare boots Eep. Okay. xP Geeh, jag hittar inga snygga handskar. o.o;; men dina nitemare claws 䲠ju j䴴efina smile Mjuu~ Fast dom ser konstiga ut tycker jag. x3 näää... jag tycker att de passar jättebra till resten av din avatars kläder smile håller med 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|