|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:21 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll jag fick en pink link blaugh Lyckos dej gonk 3nodding *lycka*Jag kan få halva? xd ;; i´n your dreams, baby xd jag är liksom fattig crying Aw, okay. >.< Jag e också fattig~ gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:22 am
Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll jag fick en pink link blaugh Lyckos dej gonk 3nodding *lycka*Jag kan få halva? xd ;; i´n your dreams, baby xd jag är liksom fattig crying Aw, okay. >.< Jag e också fattig~ gonk Welcome svintotroll , your Gaia Gold: 2276 ;___________;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:23 am
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll jag fick en pink link blaugh Lyckos dej gonk 3nodding *lycka*Jag kan få halva? xd ;; i´n your dreams, baby xd jag är liksom fattig crying Aw, okay. >.< Jag e också fattig~ gonk Welcome svintotroll , your Gaia Gold: 2276 ;___________;;Welcome Blackheart , your Gaia Gold: 1510 gonk gonk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:24 am
Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll jag fick en pink link blaugh Lyckos dej gonk 3nodding *lycka*Jag kan få halva? xd ;; i´n your dreams, baby xd jag är liksom fattig crying Aw, okay. >.< Jag e också fattig~ gonk Welcome svintotroll , your Gaia Gold: 2276 ;___________;;Welcome Blackheart , your Gaia Gold: 1510 gonk gonk gonk Welcome Angel's Thanatos , your Gaia Gold: 6434
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:24 am
Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll Blackheart svintotroll jag fick en pink link blaugh Lyckos dej gonk 3nodding *lycka*Jag kan få halva? xd ;; i´n your dreams, baby xd jag är liksom fattig crying Aw, okay. >.< Jag e också fattig~ gonk Welcome svintotroll , your Gaia Gold: 2276 ;___________;;Welcome Blackheart , your Gaia Gold: 1510 gonk gonk gonk oj... jag hade visst mer u_u
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:25 am
Angel's Thanatos ser det *suck* *lägger sig ner på soffan* gonk *sätter sej ner brevid på soffan* Hm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 7:26 am
Blackheart Angel's Thanatos ser det *suck* *lägger sig ner på soffan* gonk *sätter sej ner brevid på soffan* Hm. *tittar upp på dig* jag snodde inte din plats va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|