Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 188 189 190 191 192 193 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Fri Nov 18, 2005 8:55 am

kittyocean
Dragonfly2900
kittyocean
Dragonfly2900
kittyocean
Ik werk me het ongangs voor school en een kalender die ik jaarlijks maak. En dan nog familieomstandigheden erbij.....ik heb per dag 6 uur tekort!

Probeer dit eens: NIET SLAPEN

Sorry, ik kan je geintje helaas niet waarderen.

Sorry, Ik bedoel maar, Probeer minder te slapen. Op den duur word je het gewoon en dan heb je zowat een paar urr gewonnen. Drink veel drank met cafeine en eet letterlijk suiker

Dat is geen oplossing, dat is een nieuw probleem creeren: slaaptekort, stress, en kans op een burnout, overwerktheid etc. Ik slaap maar 8 uur per nacht, en dat is veels te weinig voor mij! En ik slaap al maanden 8 uur per nacht, en ik weet gewoon dat dat te weinig is.
Daarnaast drink ik geen koffie en cola met caffiene wordt ik hyper van maar zorgt voor slechte concentratie. Redbull en die andere drankjes zijn mierzoet en niet te zuipen in mijn mening.
En letterlijk suiker eten....ik ben 22 jaar en heb nog geen enkel gaatje. Wil ik graag zo houden

Ik heb die nare eigenschap goed voor mezelf te willen zorgen. Echt waar.... dit is gewoon advies waar niet over nagedacht is en voor meer problemen zorgt in plaats van dat het opgelost wordt!

Denk alsjeblieft de volgende keer een beetje meer na graag.

Kitty... Voor jezelf zorgen is naar mijn mening juist een van de betere eigenschappen die een mens kan hebben... Ik ken mensen die dat niet doen en alleen maar FUN willen hebben en die het niet redden in het leven en op andermans schouder moeten steunen..
PostPosted: Fri Nov 18, 2005 11:05 am

Ben blij dat jij er ook zo over denkt Kiek ^_^ (die zin waar jij naar verwijst was sarcasme, maar schijnbaar kwam dat niet over XD)

Ik heb aardig wat gekke dingen in mijn leven gedaan, maar als ik naar iemand goed luister, is het wel mijn eigen lichaam!!

kittyocean
Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Fri Nov 18, 2005 12:58 pm

kittyocean
Ben blij dat jij er ook zo over denkt Kiek ^_^ (die zin waar jij naar verwijst was sarcasme, maar schijnbaar kwam dat niet over XD)

Ik heb aardig wat gekke dingen in mijn leven gedaan, maar als ik naar iemand goed luister, is het wel mijn eigen lichaam!!

ohw hahaha ^_^ oeps sweatdrop
en gelukkig maar smile
PostPosted: Sat Nov 19, 2005 7:57 am

kittyocean
Dragonfly2900
kittyocean
Dragonfly2900
kittyocean
Ik werk me het ongangs voor school en een kalender die ik jaarlijks maak. En dan nog familieomstandigheden erbij.....ik heb per dag 6 uur tekort!

Probeer dit eens: NIET SLAPEN

Sorry, ik kan je geintje helaas niet waarderen.

Sorry, Ik bedoel maar, Probeer minder te slapen. Op den duur word je het gewoon en dan heb je zowat een paar urr gewonnen. Drink veel drank met cafeine en eet letterlijk suiker

Dat is geen oplossing, dat is een nieuw probleem creeren: slaaptekort, stress, en kans op een burnout, overwerktheid etc. Ik slaap maar 8 uur per nacht, en dat is veels te weinig voor mij! En ik slaap al maanden 8 uur per nacht, en ik weet gewoon dat dat te weinig is.
Daarnaast drink ik geen koffie en cola met caffiene wordt ik hyper van maar zorgt voor slechte concentratie. Redbull en die andere drankjes zijn mierzoet en niet te zuipen in mijn mening.
En letterlijk suiker eten....ik ben 22 jaar en heb nog geen enkel gaatje. Wil ik graag zo houden

Ik heb die nare eigenschap goed voor mezelf te willen zorgen. Echt waar.... dit is gewoon advies waar niet over nagedacht is en voor meer problemen zorgt in plaats van dat het opgelost wordt!

Denk alsjeblieft de volgende keer een beetje meer na graag.

Ik stelde alleen een tijdelijk probleem voor om een probleem op te lossen dat wss veel langer zal duren. Werk hard en slaap weinig voor enkele dagen mss zelfs een week en dan krijg je werk gedaan. wat dan resulteert in mss wat vrijaf dat je k**t spenderen door je lekker te relaxen in een bubbelbad, sauna, massagecentrum ofzo ... Als je zo blijft voortdoen dan krijg je ZEKER een burnout.
Dus eigenlijk was het de bedoeling om dit als advies te geven: Maak wat tijd voor jezelf door nog harder te werken en wat minder te slapen. Benut die verkregen tijd goed door je compleet te ontspannen en wat welverdiende rust te verkrijgen.

sorry als ik hiervoor wat tactloos was

Dragonfly2900

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sat Nov 19, 2005 10:36 am

Low mensen ^__^
PostPosted: Sun Nov 20, 2005 10:24 am

oke mensen ik heb een vraagje
ii ben heel druk bezig met een site en het is heel veel werk ik zoek mensen die wat kunnen helpen zodat ik niet ales alleen hoef te doen als je wilt helpen pm me dan of zet het hier dah kan ook XD

EDIT: ik vertrouw niet iedereen als ik je niet vertrouw wil dat niet zeggen dat ik je niet aardig vindt maar dat ik je niet goed genoeg ken

XDmaster3

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Nov 20, 2005 12:32 pm

*gaap*
PostPosted: Mon Nov 21, 2005 9:15 am

Leuk weer een chatterbox! blaugh

bye the way: is hier nu iemand?

Maran F.

Shin Asuka

PostPosted: Mon Nov 21, 2005 10:40 am

ninja
PostPosted: Tue Nov 22, 2005 9:06 am

Ik ben er wel, maar is er ook iemand anders?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Nov 22, 2005 9:59 am

kiek
Ik ben er wel, maar is er ook iemand anders?

Ik ben er... maar je hebt gelijk het is de laatste tijd een stuk stiller.

Misschien kunen we iets ondernemen (start alvast met denken)
*vraagt zich af of de guild pmsysteem al werkt*
PostPosted: Tue Nov 22, 2005 10:02 am

hoi.... *echo fades away*

Nariel Celebrindal

Shin Asuka

PostPosted: Tue Nov 22, 2005 11:46 am

mrgreen domokun mrgreen
PostPosted: Thu Nov 24, 2005 8:33 am

halloww peopletjes! is er iemand aanwezig?

Maran F.

Maran F.

PostPosted: Thu Nov 24, 2005 9:16 am

Sanae M.
halloww peopletjes! is er iemand aanwezig?

Okee niet dus...
nou volgende keer beter wink
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 188 189 190 191 192 193 ... 1081 1082 1083 1084 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games