|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:16 am
Silence_P Kechappu *Sitter på en hylla och dinglar med benen* The mistake... Blehehe... xp Hellu! Hej hej.. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:16 am
jiminijon Silence_P Jorå. Djävligt trött bara, men annars rullar de på! xp Själv då? samma här..så du ska ocksp på j-cult du 3nodding Japp de ska jag! xd blir första ggn för mig som jag går dit!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:17 am
Silence_P jiminijon Silence_P Jorå. Djävligt trött bara, men annars rullar de på! xp Själv då? samma här..så du ska ocksp på j-cult du 3nodding Japp de ska jag! xd blir första ggn för mig som jag går dit! kk.. men jag måste dra ses!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:17 am
Kechappu Silence_P Kechappu *Sitter på en hylla och dinglar med benen* The mistake... Blehehe... xp Hellu! Hej hej.. ^^ Hur e de med dig då! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:19 am
Silence_P Kechappu Silence_P Kechappu *Sitter på en hylla och dinglar med benen* The mistake... Blehehe... xp Hellu! Hej hej.. ^^ Hur e de med dig då! 3nodding Det är rätt bra... ^^ Drygt att behöva sätta sig och sy kläder när man inte har lust bara.. xp Sj?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:21 am
Kechappu Silence_P Kechappu Silence_P Kechappu *Sitter på en hylla och dinglar med benen* The mistake... Blehehe... xp Hellu! Hej hej.. ^^ Hur e de med dig då! 3nodding Det är rätt bra... ^^ Drygt att behöva sätta sig och sy kläder när man inte har lust bara.. xp Sj? Jorå. Här rullar de på som vanligt! Sy Kläder???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:22 am
Silence_P Kechappu Silence_P Kechappu Silence_P Kechappu *Sitter på en hylla och dinglar med benen* The mistake... Blehehe... xp Hellu! Hej hej.. ^^ Hur e de med dig då! 3nodding Det är rätt bra... ^^ Drygt att behöva sätta sig och sy kläder när man inte har lust bara.. xp Sj? Jorå. Här rullar de på som vanligt! Sy Kläder??? ^^ Mina småsyskon ska på maskerad ikväll... Och jag måste såklart sy deras dräkter.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:22 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:23 am
Kechappu Silence_P Kechappu Silence_P Kechappu Silence_P Kechappu *Sitter på en hylla och dinglar med benen* The mistake... Blehehe... xp Hellu! Hej hej.. ^^ Hur e de med dig då! 3nodding Det är rätt bra... ^^ Drygt att behöva sätta sig och sy kläder när man inte har lust bara.. xp Sj? Jorå. Här rullar de på som vanligt! Sy Kläder??? ^^ Mina småsyskon ska på maskerad ikväll... Och jag måste såklart sy deras dräkter.. sweatdrop Shiit va drygt! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:24 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:26 am
Silence_P Kechappu Silence_P Kechappu Silence_P Kechappu Silence_P Kechappu *Sitter på en hylla och dinglar med benen* The mistake... Blehehe... xp Hellu! Hej hej.. ^^ Hur e de med dig då! 3nodding Det är rätt bra... ^^ Drygt att behöva sätta sig och sy kläder när man inte har lust bara.. xp Sj? Jorå. Här rullar de på som vanligt! Sy Kläder??? ^^ Mina småsyskon ska på maskerad ikväll... Och jag måste såklart sy deras dräkter.. sweatdrop Shiit va drygt! xp Verkligen... stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:27 am
Jahapp! Men vad ska du sy för kläder. Vad ska dom va för nåt på maskeraden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:28 am