|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 12:22 pm
kittyocean Darlaa kittyocean Yup. Maar je weet nu dat als het om artistieke naaktheid ga, ik het niet waardeer als het om mijn karakters gaat ^_^ Maar ben altijd benieuwd naar het resultaat! sweatdrop dus als ik iets een beetje door laat schijnen wordt ik afgestraft door mammie? Er zit een groot verschil tussen de suggestie wekken dat er naakt is, censoreren, en werkelijk artistiek naakt tekenen. Suggesties en censoreren is tot daar aan toe. Werkelijk artistiek naakt tekenen waardoor ik zie dat ze iemand van het vrouwelijk geslacht is kan ik niet waarderen, omdat mijn karakters daarvoor te veel voor me betekenen. Ik hoop dat je dat begrijpt. Ja, maar goed heel open hou ik ook helemaal niet van ik was van plan een waist of hips up shot te doen (dus de rest zie je dan niet) en van boven dan voor de helft of meer dan de helft of zo bedenkt door haar is dat goed?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 12:26 pm
Yup, beetje bedekken is prima ^_^ Zo bedekken dat het net lijkt alsof ze barbie-anatomisch is XD Oftewel, geen tepels (kyaah! haat dat woord alleen al crying Loser dat ik ben)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 12:30 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 12:32 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 12:57 pm
*kan dit niet bijhouden, dan kan ik elke dag weer 2bllaadjes gaan uitprinten! sweatdrop *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 11:53 am
Neem gewoon de tijd ^_^ Ik denk dat het volgende hoofdstuk pas weer woensdag komt ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 21, 2005 5:55 pm
kittyocean Neem gewoon de tijd ^_^ Ik denk dat het volgende hoofdstuk pas weer woensdag komt ^_^ das mooi want nu moek weer boeken halen, dan ze nog kaften, dan nog rooster doornemen volgende dag en dan weeer gewoon school met huiswerk sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 1:07 am
Och, neem de tijd. Als het boek uitkomt hoor je het wel wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:34 pm
Vraag van de week:
Als wat zou Forever Young als meeste geschikt zijn, volgens jou (aub ook argumenten geven XD)
- Boek - Strip - Tekenfilm serie - Live Action serie - Film (animatie) - Live Action Film - Iets anders?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:47 pm
kittyocean Vraag van de week: Als wat zou Forever Young als meeste geschikt zijn, volgens jou (aub ook argumenten geven XD) - Boek - Strip - Tekenfilm serie - Live Action serie - Film (animatie) - Live Action Film - Iets anders? op het moment: een boek blaugh kan me er niks anders bij voorstellen. ik heb wel het begin gezien van de strip. zag er ook goed uit, maar ik hou het bij een leesboek =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 12:49 pm
kittyocean Vraag van de week: Als wat zou Forever Young als meeste geschikt zijn, volgens jou (aub ook argumenten geven XD) - Boek - Strip - Tekenfilm serie - Live Action serie - Film (animatie) - Live Action Film - Iets anders? Dit vind ik een moeilijke, misschien heb ik nog niet genoeg gelezen (Zit nog bij hs 12). Alhoewel ik er nu diep over nadenk, ik zou het wel erg gaaf vinden als er een tekenfilm serie van kwam!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 1:26 pm
Thankies for your thoughts! =D
A cookie for you!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 1:28 pm
kittyocean Thankies for your thoughts! =D A cookie for you!!! -Eats cookie- Ik weet niet of je vandaag jetix hebt gekeken, maar volgens mij heb ik de stem van Hay Lin gehoord. Is voglens mij Polly van Kids from Room 402/Blossom van The Powerpuff Girls. It literally made me cry...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 1:31 pm
ButtonFly kittyocean Thankies for your thoughts! =D A cookie for you!!! -Eats cookie- Ik weet niet of je vandaag jetix hebt gekeken, maar volgens mij heb ik de stem van Hay Lin gehoord. Is voglens mij Polly van Kids from Room 402/Blossom van The Powerpuff Girls. It literally made me cry... WTF...... mijn hemel........... Irma is volgens mij Karl van De Bende van Vijf, maar dan wat vrouwelijker. Maar goed, nog steeds niet 'het misty effect' met misty XD Dat verbaasd me eigenlijk! Had haar stem allang verwacht XD Maar die komt vast nog wel XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 22, 2005 1:35 pm
kittyocean ButtonFly kittyocean Thankies for your thoughts! =D A cookie for you!!! -Eats cookie- Ik weet niet of je vandaag jetix hebt gekeken, maar volgens mij heb ik de stem van Hay Lin gehoord. Is voglens mij Polly van Kids from Room 402/Blossom van The Powerpuff Girls. It literally made me cry... WTF...... mijn hemel........... Irma is volgens mij Karl van De Bende van Vijf, maar dan wat vrouwelijker. Maar goed, nog steeds niet 'het misty effect' met misty XD Dat verbaasd me eigenlijk! Had haar stem allang verwacht XD Maar die komt vast nog wel XD -Crosses fingers- Please, let the other be normal! Volgende keer spreek ik er een in!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |