|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 6:41 am
Misvormde knikker =x Ik wil een plaatje van Raphael/Raphiel/Raphie-kun uit de manga Angel Sanctuary =x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 7:19 am
 mag ik dan een plaatje van Illusen van Neopets
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 7:22 am
Ik weer .__. Ik wil een plaatje van de manga Boys Next Door =x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 7:26 am
is dat niet een beetje ene sexuele manga of heb ik hier de veerkeerde plaatjes confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 7:28 am
Het is drama =x Het gaat over een leraar die homoseksuelen vermoord omdat hij een trauma heeft overgehouden aan zijn jeugd ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 7:29 am
vind ik het alsnog een beetje te sexuel, sorry zo'n plaatje krijg je niej van mij sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 7:34 am
Twee mannen die zoenen, is dat seksueel? =x Kom op zeg, homoseksuelen horen ook geaccepteerd te worden. En, het is niet eens een echte foto ofzo =x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 7:36 am
Lucifer Luscious Twee mannen die zoenen, is dat seksueel? =x Kom op zeg, homoseksuelen horen ook geaccepteerd te worden. En, het is niet eens een echte foto ofzo =x neej maar ik houd der zo-ie-zo niet van
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 7:52 am
Het gaat er om dat het plaatje zelf geen sex of ''geheime onderdelen'' bevat welke manga het uitkomt maakt toch niet uit? en kussende mensen is nog geen sex dus dat kan ook lijkt me.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 8:45 am
Anne Heersma Lucifer Luscious Twee mannen die zoenen, is dat seksueel? =x Kom op zeg, homoseksuelen horen ook geaccepteerd te worden. En, het is niet eens een echte foto ofzo =x neej maar ik houd der zo-ie-zo niet van Als jij niet wilt dan post je hem niet. Dan doet iemand anders het wel. Zolang alles maar volgens de Gaia Normen en Regels blijft. In mijn ogen is er niets mis met kussende mannen, maar als dingen expliciet getoont worden hoeft het van mij ook niet meer XD Da's gewoon iets wat je prive moet houden vind ik XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 8:52 am
 ik doe dit alleen om de topic weer verder te laten lopen xp uhm...een plaatje van.....Ariel de kleine zeemeermin xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 11:00 am
 ik wil graag een plaatje van assepoester
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 14, 2005 11:20 am
 nu een plaatje van pocahontas
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 8:20 am
 hier! ik wil graag een plaatje van een beugel (ik heb slechter heringeringen aan de ortho)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|