|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 10:54 am
kiek Uumie-chan kiek EN! Ik weet niet of jullie gehoord hebben van die landelijke schrijf wedstrijd voor nederlands of godsdienst voor VWO en havo (geloo fik) maargoed. Bij ons bij godsdienst moesten we een opstel schrijven voor een cijfer (duh!) en de twee beste schrijfopdrachten uit elke klas zouden opgestuurd worden naar een landelijk instituut ofzo (ik weet het fijne er niet van, maarjah) Naja ik had dus een dikke 8.3 voor mijn opstel en ik had gewoon het aller hoogste cijfer van de klas (wat nog maar 2 keer eerder is gebeurt) dus mijne wordt lekker naar die wedstrijd opgestuurd *juicht!* erg boeiend ha >< Hey, hartstikke gefeliciteerd! 3nodding Ik heb hoofdpijn xd Zal wel van het leren komen. Examens beginnen maandag.... gonk suc7! En wel 7s en 8e score ha wink Ooooh ja, vast blaugh Wat dacht jij dan? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 10:56 am
Uumie-chan kiek Uumie-chan kiek EN! Ik weet niet of jullie gehoord hebben van die landelijke schrijf wedstrijd voor nederlands of godsdienst voor VWO en havo (geloo fik) maargoed. Bij ons bij godsdienst moesten we een opstel schrijven voor een cijfer (duh!) en de twee beste schrijfopdrachten uit elke klas zouden opgestuurd worden naar een landelijk instituut ofzo (ik weet het fijne er niet van, maarjah) Naja ik had dus een dikke 8.3 voor mijn opstel en ik had gewoon het aller hoogste cijfer van de klas (wat nog maar 2 keer eerder is gebeurt) dus mijne wordt lekker naar die wedstrijd opgestuurd *juicht!* erg boeiend ha >< Hey, hartstikke gefeliciteerd! 3nodding Ik heb hoofdpijn xd Zal wel van het leren komen. Examens beginnen maandag.... gonk suc7! En wel 7s en 8e score ha wink Ooooh ja, vast blaugh Wat dacht jij dan? xd HOGER!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:08 am
YeeeeeeY Dit is m'n 340ste post op dit forum!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:11 am
Jenske YeeeeeeY Dit is m'n 340ste post op dit forum! en dit mijn 658e sweatdrop sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:16 am
kiek Jenske YeeeeeeY Dit is m'n 340ste post op dit forum! en dit mijn 658e sweatdrop sweatdrop stare Nou... Grrrr... maar sinds wanneer zit jij op deze site he! Ikke veel korter
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:22 am
hangt er vanaf hoe de guild lijst gesorteerd is.... ik sta op pagina 8 en jij op 4...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:30 am
Nietees ikke sta op pagina 5. Maar wat betekent dat dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:31 am
5 dan, naja dat weet ik dus niet, misschien begint de lijst met de nieuwste leden (op pagina 1) en daarbij de crew en de beheerder..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 18, 2005 11:33 am
kiek 5 dan, naja dat weet ik dus niet, misschien begint de lijst met de nieuwste leden (op pagina 1) en daarbij de crew en de beheerder.. Ik zal wel ff kijken of ik het kan zien...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 3:40 am
Jenske kiek 5 dan, naja dat weet ik dus niet, misschien begint de lijst met de nieuwste leden (op pagina 1) en daarbij de crew en de beheerder.. Ik zal wel ff kijken of ik het kan zien... Niet echt.... Maar on my mind: Vandaag had ik dus 2 uur school ( 2 uur geen 2 lesuren ) kom ik op school aan. Valt 1 uur uit. Zeggen zoon mensen die ik ken: Als je 1 uur hebt heb je het recht om weg te gaan. Nou ik was dus toch maar gebleven. Gingen we met gym doorspreken wat je ging doen voor sportdag, kon ik weer ( 10 km ) naar huis gaan fietsen. Ik heb er langer over gedaan om op school te komen, dan dat ik er was xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 8:14 am
ON my mind: MIjn broer is vandaag jarig en ik heb zin in taart maar ik mag nog niet >< En mijn vriendin die vandaag gaia is gejoined is net weg en het was super gezellig ><
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 8:57 am
kiek ON my mind: MIjn broer is vandaag jarig en ik heb zin in taart maar ik mag nog niet >< En mijn vriendin die vandaag gaia is gejoined is net weg en het was super gezellig >< Gefeliciteeeeerd biggrin Hoe oud is ie geworden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 9:02 am
On my mind: - Zo naar paardrijden - Yordi - Een of andere vage jongen van school confused - Lowlands!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 9:22 am
kiek 5 dan, naja dat weet ik dus niet, misschien begint de lijst met de nieuwste leden (op pagina 1) en daarbij de crew en de beheerder.. Die theorie klopt ook niet sad ik heb nog steeds niet door hoe dat ding gesorteerd is sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 19, 2005 9:48 am
kittyocean kiek 5 dan, naja dat weet ik dus niet, misschien begint de lijst met de nieuwste leden (op pagina 1) en daarbij de crew en de beheerder.. Die theorie klopt ook niet sad ik heb nog steeds niet door hoe dat ding gesorteerd is sad Kun jij die volgorde veranderen? Omdat jij de captan bent ofzoiets.. ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |