Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 17 18 19 20 21 22 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

25%
 25%  [ 14 ]
18%
 18%  [ 10 ]
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin...
42%
 42%  [ 23 ]
12%
 12%  [ 7 ]
Total Votes : 54

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Aug 11, 2005 12:17 pm

viuhviuhviuhviuhviuhviuh...
"Mika tuo aani on...?"
viuhviuhviuhviuhviuhviuh...
"Jee! Trombi!"

Ja mie menin sen keskelle seisomaan mutta se vetaisikin minut ylosylosylos ilmaan, ja mie mietin siina jotain tyyliin "Jahas, nyt sita kai sitten kuollaan. Sattuukohan se?". Sitten mie akkasin jonkin puun, ja jotenkin uin ilmassa sen puun luo ja tartuin oksiin.

Ja sitten se uni muuttui painajaiseksi jota olen nahnyt jo monta viikkoa. neutral
PostPosted: Fri Aug 12, 2005 1:20 am

nain kauheaa unta ampiaisesta joka oli meidan talon kokoinen scream
varmaan siksi nain sellaista unta kun mua pisti amppari eilen...
olin kirjakaupassa joensuussa ja tulin sielta pois niin ampiainen pisti mua!
kuinka torkea!! stressed

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Aug 12, 2005 8:35 am

Ampiaiset on kovin ilkeita. Vaikka sita yrittaa olla vaikka miten kiltti niille niin ei, aina joku suuttuu minulle. Enhan mie edes tapa niita gonk

Kaksi pistoa kesalla. Jess...

Nain hamaraa unta vanhan ystavan tapaamisesta. Ja sitten painajainen jatkui uusin osin stare Tama ei kivaa, ehka mina en syo oikein ja siksi naen painajaisia... no, jos elaa paa-asiassa marjoilla, ei se hirvean terveellista ole sweatdrop
PostPosted: Sat Aug 13, 2005 7:25 am

Nain taas jotain sekounta. Siina oli joku porukka, joka oli loukossa jossain. Siella oli mieleton uima-allas (ehka 15m syva, ympyranmuotonen, halkasija jotain 25m). Ja ku sinne meni, sen pohjaan pysty tavallaan vajoamaan. Ja siella pohjassa makas kolme hahmoa (huopien paalla o_O), mutta ne ei ollu tajuissaan. Ainaki kaks niista tais olla jotain Kaori Yukin hahmoja. Sitte siina tuli semmonenki juonikaanne, etta se, joka jai sinne ammeeseen yksin (niitten raatojen kans) kuoli. Vahan Battle Royale -meininkia, ku siita porukasta pysty jaamaan henkiin vaan yks. Jossain vaiheessa olin pyoreassa, lumesta tehyssa saunassa sukulaisten kanssa. Jepjep.

Luwina

YamiEiji

PostPosted: Sun Aug 14, 2005 3:33 am

Liftrasir
Ampiaiset on kovin ilkeita. Vaikka sita yrittaa olla vaikka miten kiltti niille niin ei, aina joku suuttuu minulle. Enhan mie edes tapa niita gonk

Kaksi pistoa kesalla. Jess...

Nain hamaraa unta vanhan ystavan tapaamisesta. Ja sitten painajainen jatkui uusin osin stare Tama ei kivaa, ehka mina en syo oikein ja siksi naen painajaisia... no, jos elaa paa-asiassa marjoilla, ei se hirvean terveellista ole sweatdrop
ai ne ovat sunkin paalle kayneet....nyt minun kateni ihan veren punainen ja turvoksissa,erittain mukavaa sweatdrop
mene kauppaan ja osta grilli-lihaa...se on hyvaa domokun
etkohan sit naa muutakin kun painalaisia mrgreen
PostPosted: Sun Aug 14, 2005 4:27 am

Nyt mina nain unta Pikku-Timpasta! xd

Olin kavelemassa tiella (oli talvi) ja sitten Timppa tuli videokameran kanssa heilumaan ja selittamaan miten se on loytanyt tosi hienon videokuvauspaikan. Lahdin sen peraan katsomaan sita paikkaa, rammittiin jossain kraaterinkaltaisessa kuopassa ja yhtakkia alkoikin ymparilla rajahdella kun oltiin keskella jotain miinoitettua aluetta. Sitten armeijan tyypit alkoi pommittaa meita ilotulitusraketeilla ja lopulta minut siepattiin ufoon. Timpan kohtalosta ei tietoa.

Liffy Glitter

thoughtless`

PostPosted: Sun Aug 14, 2005 4:32 am

Ikina ole kylla Gaialaisista unta nahnyt... o.o
Olenko vahemman addiktoitunut kuin luulinkaan?
PostPosted: Sun Aug 14, 2005 6:11 am

En miekaan ole varsinaisesti gaialaisista, vaan niista joiden kanssa hieman aktiivisempaa keskustelua mesessa. Eli Wicked & Timppa confused

Liffy Glitter

thoughtless`

PostPosted: Sun Aug 14, 2005 7:50 am

Mahtaa olla pelottavaa.... ._.
Itse nae edes mesetutuista unta.
Kenties parempi niin. Muutenkin unet tarpeeksi sekoja.

Viimeksikin unessa oli joku pari kilometria korkea labyrintti, siis se oli niin korkealla ja siina oli kaiken lisaksi katto, jotain metrin korkeudella. Siella sitten yrittaa eksya ja siina taisi kuollakkin pari ihmista... o.o
En tosin muista kuolivatko itse vai autoinko siina.
PostPosted: Wed Aug 24, 2005 12:20 am

Liftrasir
Nyt mina nain unta Pikku-Timpasta! xd

Olin kavelemassa tiella (oli talvi) ja sitten Timppa tuli videokameran kanssa heilumaan ja selittamaan miten se on loytanyt tosi hienon videokuvauspaikan. Lahdin sen peraan katsomaan sita paikkaa, rammittiin jossain kraaterinkaltaisessa kuopassa ja yhtakkia alkoikin ymparilla rajahdella kun oltiin keskella jotain miinoitettua aluetta. Sitten armeijan tyypit alkoi pommittaa meita ilotulitusraketeilla ja lopulta minut siepattiin ufoon. Timpan kohtalosta ei tietoa.
voi voi tuhma..... 3nodding pojista unta nakee mrgreen

YamiEiji

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Aug 24, 2005 5:14 am

Aeris89

Yarr, olen saastunut redface
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 12:18 am

Liftrasir
Aeris89

Yarr, olen saastunut redface
he he hee mrgreen

YamiEiji

Jusu Kilappa

Shirtless Sex Symbol

9,450 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Wall Street 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 1:39 am

Mul ei oo minkaanlaista muistikuvaa millasta unta nain viimeyona, jos nain edes ollenkaan confused
PostPosted: Sun Aug 28, 2005 5:28 am

Huu. Harmittaa sellaset "tarinaunet", joiden ei haluis loppuvan.

Makin nain vastikaan jotain ihme unta, jossa meian oma talo oli jokin keskiaikaisen maanviljelijaperheen talo(siis mekin ollaan maanviljelijoita) mut kuiteskii, mina olin perheen poika, jota isa jostain syysta vihasi. Yritin sitten saada huomiota silta. En muista enaa kuin etta sytytin talon pyykkihuoneen tuleen jostain syysta, menin nurkan taakse piiloon kun vihainen isa etsi minua, ties minka takia, yhtakkia kaikki huomasivat savun, tulen nurkan takaa "hyva ihme!" tyyliin puhuen, ?veljeni kylla tiesi etta mina se olin, ryhdyin sammuttamaan tulipaloa, sen sammuttua hyppasin viereiseen peltoon isaa piiloon.
Hairitsevinta oli, ettei kukaan etsinytkaan minua pellosta. Olisin halunnut tietaa mita tapahtui jos isa olisi loytanyt taman tyypin. Ei, kertoja alkaa holpottamaan jotain "han oli liian kaunis prinssiksi", samalla mennaan ajassa eteenpain, poika vaan hautautuu pellon multaan ja myohemmat sukupolvet korjaa viljaa. Sitten ollaankin katakombissa, mina heraan ja harmittelen tyhmaa loppua.

Tarinaunet siis ovat outoja.

Zeggo

Carmen LaVihta

PostPosted: Fri Sep 02, 2005 9:46 am

Selkaa kivistaa viime yon jaljilta.Nukuin siskonpedissa neljan muun likan kanssa joista eras oli homokammoinen,toinen hukkasi peiton ja eras viela kuorsasi... evil
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 17 18 19 20 21 22 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games