|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 12:06 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 1:56 pm
Pikku-Timppa ... eek Ei kukaan varottanu että tällä on näin pahasti tota hoopeetä... eek lol gonk scream Siis onko tää enää mahollista?! Hah? kella?? mita??? missa???? stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 1:59 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 10:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 07, 2005 10:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 8:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 8:54 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 8:58 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 9:40 am
voi heita onnellisia joilla on pleikkari....*haaveilee* mina tosin olen surkea silla pelaamaan etta ei siina stare havisin 20 ottelua yhessa taistelupelissa mun kamulle...jaakentan voitin silkalla tuurilla.. stare tahtoo uuden tietsikkapelin! gonk ma pelaan Onia jo toista kertaa..ja jostain kumman syysta vaikeustaso on jumittunu niin etta viholliset on ihan idiootteja... stressed raivostuttavaa!nakkaa pelin akkunasta pihamaalle. pitaisko pelata Tomb Raideria...hm...*kaivaa sen esiin polyttyneen The Last Revelationin ja harkitsee pitkaan*nah...joku toinen kerta...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 09, 2005 11:19 pm
Leningrad Cowboy Auttaako kukaan oikeasti Gizmoa siin䠊unktownin p䤴eht䶤ss俛 Mie oikein pitkaan mietin, etta "mikamikamika Gizmo ja mika Junktown... eiii muista!!..." kunnes tajusin etta puhut FallOut1:sta. Olen sita pelannut niin paljon vahemman (kerran lapi muistaakseni), kun tutustuin ekana tohon FO2:seen. Saali, se meni vanhan koneen mukana. Nyt on enaa se ykkonen, eika sita jaksa pelata. Kai. Hmmm~.... Ei.
Ainakaan nyt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 10, 2005 3:34 am
miraakkeli_88 voi heita onnellisia joilla on pleikkari....*haaveilee* mina tosin olen surkea silla pelaamaan etta ei siina stare havisin 20 ottelua yhessa taistelupelissa mun kamulle...jaakentan voitin silkalla tuurilla.. stare tahtoo uuden tietsikkapelin! gonk ma pelaan Onia jo toista kertaa..ja jostain kumman syysta vaikeustaso on jumittunu niin etta viholliset on ihan idiootteja... stressed raivostuttavaa!nakkaa pelin akkunasta pihamaalle. pitaisko pelata Tomb Raideria...hm...*kaivaa sen esiin polyttyneen The Last Revelationin ja harkitsee pitkaan*nah...joku toinen kerta... no mulla on pleikkari talla koneella 3nodding siekin saisit sen mutta se vaatii jotenkin aika paljon tehoa ninja sita paitsi se kannattas sun hankkia koneelle nimittain saisit inu-pelin heart ja monii muita biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 1:54 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 20, 2005 6:29 am
Okei. Helsingin kampassa ei ole nettia, mutta mie saan kaverilta lainaan PS2:n ja FinalFantasyX:n. Vihdoinkin paasen pelaaman sita (teista varmaan jo ikuvanhaa pelia siis)!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 12:03 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2005 1:03 am
pikkuveikkani vaittaa kiven kovaa etta final fantasy VII ei oo via edes tullut suomeen.. voihan asia tietty nain olla, mina kun en niista mitaan tieda, mut rupesin vaan miettiin, etta mista te ootte sen pelinne hankkineet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|