|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 11:10 am
ButtonFly kiek ButtonFly Jenske ButtonFly Ik voel een hele zware depressie komen... Waarom dat? Gaat kut op school, ruzie met m'n ouders... probeer dan wel voorzichtig te zijn smile Met wat? nouw razz met alles wat je dwarszit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 1:45 pm
kiek ButtonFly kiek ButtonFly Jenske ButtonFly Ik voel een hele zware depressie komen... Waarom dat? Gaat kut op school, ruzie met m'n ouders... probeer dan wel voorzichtig te zijn smile Met wat? nouw razz met alles wat je dwarszit. Misschien eindigd het hier...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 28, 2005 10:39 pm
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ButtonFly Jenske ButtonFly Ik voel een hele zware depressie komen... Waarom dat? Gaat kut op school, ruzie met m'n ouders... probeer dan wel voorzichtig te zijn smile Met wat? nouw razz met alles wat je dwarszit. Misschien eindigd het hier... o.o *hugs ButtonFly* Niet zo down zijn. Je hebt binnenkort vakantie. Lekker vrij van school. En met je ouders komt het uiteindelijk toch wel goed *9 van de 10 gevallen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 5:09 am
Kijk ik net toevallig Teenage Mutant Ninja Turtles. Komt er opeens een konijn in beeld springen. Ik stik haast in mijn pizza en gebaar mijn moeder stil te zijn. En als ik de naam hoor... : IK WIST HET! Nu ken ik weinig Anime en Manga, maar hoe groot is de kans dat je in 1 van je manga een advertentie ziet staan en dat datzelfde karakter in een Amerikaanse Serie terugkomt? Dat konijn heet Yanogwattes Usagi.
En dan mijn moeder: Is dit nu een crossover? (ik heb haar laatst uitgelegd wat dat was) Ja ma, dit was nou een crossover ^_^ Vond het wel grappig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 6:16 am
kittyocean Kijk ik net toevallig Teenage Mutant Ninja Turtles. Komt er opeens een konijn in beeld springen. Ik stik haast in mijn pizza en gebaar mijn moeder stil te zijn. En als ik de naam hoor... : IK WIST HET! Nu ken ik weinig Anime en Manga, maar hoe groot is de kans dat je in 1 van je manga een advertentie ziet staan en dat datzelfde karakter in een Amerikaanse Serie terugkomt? Dat konijn heet Yanogwattes Usagi. En dan mijn moeder: Is dit nu een crossover? (ik heb haar laatst uitgelegd wat dat was) Ja ma, dit was nou een crossover ^_^ Vond het wel grappig. Eh, wacht effe.. Dat konijn uit je manga kwam voor in de ninja turtles?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 9:54 am
kittyocean Kijk ik net toevallig Teenage Mutant Ninja Turtles. Komt er opeens een konijn in beeld springen. Ik stik haast in mijn pizza en gebaar mijn moeder stil te zijn. En als ik de naam hoor... : IK WIST HET! Nu ken ik weinig Anime en Manga, maar hoe groot is de kans dat je in 1 van je manga een advertentie ziet staan en dat datzelfde karakter in een Amerikaanse Serie terugkomt? Dat konijn heet Yanogwattes Usagi. En dan mijn moeder: Is dit nu een crossover? (ik heb haar laatst uitgelegd wat dat was) Ja ma, dit was nou een crossover ^_^ Vond het wel grappig. Ik volg je niet helemaal. Leg het nou nog eens langzaam en op mijn niveau uit...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 10:49 am
ButtonFly kittyocean Kijk ik net toevallig Teenage Mutant Ninja Turtles. Komt er opeens een konijn in beeld springen. Ik stik haast in mijn pizza en gebaar mijn moeder stil te zijn. En als ik de naam hoor... : IK WIST HET! Nu ken ik weinig Anime en Manga, maar hoe groot is de kans dat je in 1 van je manga een advertentie ziet staan en dat datzelfde karakter in een Amerikaanse Serie terugkomt? Dat konijn heet Yanogwattes Usagi. En dan mijn moeder: Is dit nu een crossover? (ik heb haar laatst uitgelegd wat dat was) Ja ma, dit was nou een crossover ^_^ Vond het wel grappig. Ik volg je niet helemaal. Leg het nou nog eens langzaam en op mijn niveau uit... Goed plan, begrijp er ook niet echt wat van razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 01, 2005 12:15 am
bleh...zo lang niet hier gepost anyway..ik wacht totdat ik de Naruto Movie "binnenheb" wink xp
EDIT: ik wacht ook op de nieuwe Erementar Gerad xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 01, 2005 12:04 pm
Kep Kittyocean hier ook al een aantal dagen nie meer gezien.. vraag me nog steeds af waar dat verhaal van dat konijn over gaat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 01, 2005 12:24 pm
naja, ze was er idd vandaag niet... en gister niet,..... denk ik..
misschien ligt haar internet wel uit.. Of de computer is gemold razz of ze ligt op bed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 01, 2005 12:39 pm
Of ze was er alleen vrijdagochtend, en zaterdag niet vanwege koninginnedag ^_^
Okay, ik zal het zo makkelijk mogelijk proberen uit te leggen aangezien ik gewoon een vaag persoon ben.
Ik heb een manga.
Tot zo ver is het nog wel te volgen, toch?
In die manga staan advertenties.
1 van die advertenties is voor een manga serie over een Samurai Konijn. Yanogwattes Usagi.
Tot zo ver nog te volgen?
Ik keek TNMT.
1 van de turtles werd geholpen door een Samurai Konijn.
Bleek dus de Samurai Konijn van de advertentie uit mijn manga te zijn.
Grappige:
De manga is japans, TMNT is Amerikaans. Een Amerikaanse serie doet een crossover met een japanse manga (vast ook wel anime).
En als je het nu nog niet snapt ben ik wel heel vaag dus mag je het vergeten XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 01, 2005 12:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 01, 2005 12:46 pm
s**t, ik helemaal gek dat er eindelijk anime op jetix komt, sheesh...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 01, 2005 12:48 pm
hoe bedoel je dat??
pokemon, yukioh, shamaan king zijn toch ook anime (niet de leukste... maar alla)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 01, 2005 1:02 pm
Onvertaald. Ik ben al helemaal in de wolken als er Amerikaanse anime op Jetix komt... crying ...Waarom is het leven zo hard? Kopspijkers weg, geen anime op Jetix crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|