Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Suggesties voor de Guild Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 17 18 19 20 21 22 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Digipyro

PostPosted: Sat Oct 28, 2006 3:33 pm

number_17
Darlaa
number_17
Darlaa
number_17
iemand die niet word vertrouwd word geen mod toch?

nee maar het ligt toch wat anders
valt wel mee. een vice kan niet zo heel veel meer eigelijk.

De captain uit de guild gooien xD
dat zou niemand doen..
en een de mods zijn wel te vertouwen hoor. als we echt kwaad zijn kunnen we alle topics verwijderen en alle leden verbannen..

lol ben je lang bezig denk je niet, denk dat je sneller klaar bent met de actieve leden haha razz , mjah dat zou echt erg zijn.. wow.
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 4:28 pm

Eastvane
number_17
Darlaa
number_17
Darlaa
number_17
iemand die niet word vertrouwd word geen mod toch?

nee maar het ligt toch wat anders
valt wel mee. een vice kan niet zo heel veel meer eigelijk.

De captain uit de guild gooien xD
dat zou niemand doen..
en een de mods zijn wel te vertouwen hoor. als we echt kwaad zijn kunnen we alle topics verwijderen en alle leden verbannen..

lol ben je lang bezig denk je niet, denk dat je sneller klaar bent met de actieve leden haha razz , mjah dat zou echt erg zijn.. wow.
het zou niet de eerste keer zijn..

number_17

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Nov 03, 2006 11:00 pm

User Image
User ImageUser Image
Dit is het enige wat ik over inactieve mods ga zeggen and that's it. Ik ga er niet verder op in.

We hebben nog geen vice captain. Reden is vanwege de vele weerstand. Er kunnen verschillende mods op Gaya, dus zij is echt geen optie. En waarom Uumie? Omdat ik haar 100% vertrouw. Maar goed, mensen vonden haar te inactief, dus heb ik het (nog) niet gedaan. Ik heb gewoon een band met Uumie die ik met de andere mods niet heb.

Ik heb een keer OP VERZOEK VAN EEN MOD alle mods gevraagd actiever te worden of de handdoek in de ring te gooien. Het resultaat was dat deze mod direct daarna zei dat het geen stijl was om te zeggen dat inactiviteit tot de-modding leidt.

Dan snap je er als Guild Owner toch ook geen reet meer van?! (pardon my language) Eerst word er tegen mij gezegd dat inactieve mods maar beter er uit kunnen, en als ik actie onderneem dan krijg ik weer te horen dat dat geen stijl is!

Het belangrijkste voor mij is dat ik mijn mods moet kunnen vertrouwen en dat wij met de meeste dingen op 1 lijn zitten. Ook moet ik weten dat de mods mij serieus nemen en mij als Guild Owner zien. Anders kan ik niet met ze samenwerken. Ik heb niets aan mods die denken dat ze maar op eigen houtje gaan opereren omdat ik toch hopeloos ben. Gelukkig is er geen mod in het team die er zo over denkt, toch?

Dus dit is het eerste, het enige en het laatste wat ik hierover zeg.

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 7:37 am

kan me niets van dat idee herinneren, laat staan dat ik het geen stijl zopu vinden.

vind het eigelijk wel een mooi plan.

aan een active mod heeft men immers niets.
stel je pmt een mod voor iets belangrijks, maar de mod is inactief..

number_17

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 7:45 am

"Aan een actieve mod heeft men immers niets"

Wablief? xD

Ow een idee voor miss wat meer overzicht. zet op de eerste pagina een overzicht van de subfora met linkjes en een korte beschrijving wat wat is. Ik heb het ergens bij een guild gezien en het heeft mij geholpen om daar de weg te vinden. Miss een idee voor deze "volle" guild?
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 7:52 am

mag ik mischien voorzichtig zeggen dat ik 1 van de actievere leden ben. en daarom echt heel veel zie welke mods totaal niet actief zijn en welke wel. Ik heb een beetje het gevoel dat het modden daarom niet echt voor iets staat ( he ik bedoel deze dingen niet beledigend) en het kan wel zijn dat er niet zo veel verkeerd gaat/gaan. maar ook de goeie dingen worden niet echt begleid.
Zo zouden er mischien wat kleinere werkvloeren kunnen komen en een wat andere taak verdeling bv zo van de ene mod checked dit en doet bv promitie de andere mod zorgt voor events en controleert dat, weer een andere mod zorgt voor de oude leden weer actief te maken en controleert weer iets anders. zo heb je een goed werkend team wat met een beetje geluk active is.

Nou wil ik niet klinken alsof ik het allemaal beter weet want tenslotte heb ik een guild maar geen leden. Dit simpel weg omdat ik nog geen zin en tijd heb gehad hier een mooi overzicht voor te maken en er eens flink mee aan de slag te gaan. Maar ik probeer jullie enkel te helpen en vind het fijn om ergens structuur in proberen aan te maken ( dit nu door tips) ik hoop dat men me serieus neemt en hier de logica van inziet ipv me irritant te vinden en weet ik het wel niet. Inprincipe heb ik nog wel n aantal dingen maargoed.

Digipyro

number_17

PostPosted: Mon Nov 06, 2006 8:53 am

Zakou Nenharma
"Aan een actieve mod heeft men immers niets"

Wablief? xD

Ow een idee voor miss wat meer overzicht. zet op de eerste pagina een overzicht van de subfora met linkjes en een korte beschrijving wat wat is. Ik heb het ergens bij een guild gezien en het heeft mij geholpen om daar de weg te vinden. Miss een idee voor deze "volle" guild?
moet dus inactive mod zijn, ja ik had haast op dat moment redface
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 8:56 am

Eastvane
mag ik mischien voorzichtig zeggen dat ik 1 van de actievere leden ben. en daarom echt heel veel zie welke mods totaal niet actief zijn en welke wel. Ik heb een beetje het gevoel dat het modden daarom niet echt voor iets staat ( he ik bedoel deze dingen niet beledigend) en het kan wel zijn dat er niet zo veel verkeerd gaat/gaan. maar ook de goeie dingen worden niet echt begleid.
Zo zouden er mischien wat kleinere werkvloeren kunnen komen en een wat andere taak verdeling bv zo van de ene mod checked dit en doet bv promitie de andere mod zorgt voor events en controleert dat, weer een andere mod zorgt voor de oude leden weer actief te maken en controleert weer iets anders. zo heb je een goed werkend team wat met een beetje geluk active is.

Nou wil ik niet klinken alsof ik het allemaal beter weet want tenslotte heb ik een guild maar geen leden. Dit simpel weg omdat ik nog geen zin en tijd heb gehad hier een mooi overzicht voor te maken en er eens flink mee aan de slag te gaan. Maar ik probeer jullie enkel te helpen en vind het fijn om ergens structuur in proberen aan te maken ( dit nu door tips) ik hoop dat men me serieus neemt en hier de logica van inziet ipv me irritant te vinden en weet ik het wel niet. Inprincipe heb ik nog wel n aantal dingen maargoed.
ga gerust door.
wat jij zegt bevalt me wel :p

een keer een verhaal van een niet mod 3nodding

number_17

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 9:25 am

De meningen van de leden zijn belangrijk, waarom zouden wij ander modden? xD Voor onszelf?
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 10:22 am

hmmz, tjah... ik begin er nu geloof ik weer over, maar mischien eens behoorlijk wat topics deleten moven naar de inactive topics, met de uitzondering dat mensen die een topic terug willen dat kunnen aanvragen MAAR zodra hij weer inactive word terug word geplaatst ( hier kan je bv een limiet van 2 weken op zetten ofzo) je zou iets meer events kunnen proberen te organiseren ( zet 1 of 2 mensen op de job en je heb 1 x in bv de 2 weken een event) dit kunnen van simpele dingen tot ingewikkelde dingen zijn. prijzen zijn niet altijd alles het gaat om de gezelligheid zo moet ik echt even een complimentje geven aan zakou die dat vette event van haar heeft georganiseerd en het helemaal tot aan het einde goed begleid. Echter vind ik het jammer dat het in een subfora zit aangezien het hierdoor wat moeilijker te bereiken is en dus minder overzichtelijk... ik denk dat als men begint met de mods en de posts dat het allemaal best wat actiever zou kunnen worden.

als men ff wacht dan kijk ik weer even naar het forum post ik zo nog wat updates. oh ingeving, laat mensen eens stemmen wat er beter kan en dan bij de uitkomst hoe ze dit DENKEN te kunnen oplossen. zo hebben jullie de perfecte feedback =). * gaat even kijken.

Digipyro

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 10:39 am

Ten eerste: *glompage* Thank you!

En verder: De discussie over wat te doen met inactieve threads is nu gaande bij de mods. Kitty heeft al enkele subfora helemaal opgeruimd, dus daar wordt aan gewerkt :3

Ik wil best de events op mij nemen, maar het is onmogelijk dat ik ze allemaal in mijn eentje kan/ga organiseren. Iedereen met een idee kan in principe een event houden. Maar 1 keer in de twee weken, wordt dat niete en beetje veel? Zeker in de zomer periode...

En ik ben het met je eens dat het bij de mods en de overzichtelijkheid van de guild begint. Ehm eens denken: een leukere/actievere guild begint bij jezelf. De leden die er nu al zijn (en ook een beetje actief) moeten dan ook actief blijven :3

Deze thread is een stap in de richting van het laten meepraten van de leden bij het "besturen" van de guild. ^_^ Dus miss kan hier wel een poll worden gehouden...
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 10:46 am

User Image
User ImageUser Image
Ik sta open voor alle suggesties. Zeker omdat ik nu de draad kwijt ben wat de leden nu precies willen. Wil niet altijd betekenen dat ik het ook kan doorvoeren XD Heb ook gemerkt dat er soms 2 totaal verschillende meningen zijn over 1 onderwerp

User Image

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Mon Nov 06, 2006 10:49 am

2 announcements 7 sticky's 30 normale topics.

9 subfora's

wat denk ik bij art scene. Hierbij word vaak gepost met art wat mensen leuk vinden
- voordelen: mensen zoals bv mij kunnen er hun werk/portfolio kwijt, ook kunnen mensen er hun shops plaatsen en een beetje bij praten over goeie manieren/tutorials enz enz.
- Nadeel, als iedereen alles in 1 topic moet plaatsen hou je weinig overzicht op ieder individu waardoor er soms
minder waardering is en/of er minder gauw een stijgende lijn is en mindergauw dingen terug kunnen worden gevonden.

Wat denk ik bij archief - bijzonder oude threads: great job ruimt mooi op, hier kunnen de mensen met ''jeugd sendiment'' terug kijken razz
- Voordelen: Het ruimt mooi op en is makkelijk terug te vinden.
- Nadelen: Het word slecht bijgehouden(volgens mij)en tjah hierbinnen zit wel alles door elkaar.

wat denk ik bij entertainment - Rpg's, spelletjes en alles over media. Ik vind niet dat je media en rpg's bij elkaar moet doen.
mede omdat rpg's vrij snel op kan worden gepost en bij media toch iets minder. het schept onoverzichtelijkheid door 1 rpg tussen allerlei media dingen te gooien.
- Voordelen: Je heb alles compact in 1.
- Nadelen zei ik net al, en is het wel echt nodig dat media een apparte sub forum heeft je kan dingen ook samenvatten en op de home zetten ( denk ik)

Wat denk ik overdiscussies en hulp (alleen serieuze zaken!) GEWELDIG FORUM. Ik vind het echt een great job dat deze er is en ook erg
goed dat het een appart forum is, als je alleen al ziet hoeveel topics er zijn/waren en dat er ook echt serieus word gepraat denk ik
dat dit nog 1 van de beste is die er is.
- Voordelen, mensen die problemen hebben/willen helpen kijken alleen. je weet wat je kan verwachten als je erop klikt.
- Nadelen heb er nog niet echt 1 kunnen vinden.

Wat denk ik bij offtopic: Is dit echt nodig als we al just chatting hebben?
- Voordelen, je hebt geen troep op je voorpagina.
- Nadelen, is het wel echt nodig om dit soort dingen te hebben/steunen + is het niet erg rommelig.

Wat denk ik bij hotel ADPE, Ik heb er zelf ook 1. en vind het idd wel leuk, alleen t is moeilijk zoiets echt active te hebben/maken/houden is me opgevallen.
er zijn maar een enkeling die afentoe reacties krijgen en ik vraag me dan ook af of het nodig is om iedereen een eigen topic te geven .
- Voordelen, het is leuk opgezet en het heeft wel een redenlijk systeem.
- Nadelen, iedereen is overal, er is weinig overzicht binnen dit topic, kan zoiets dan niet beter net zoals rpg's in een apparte topic kunnen komen(samen dus)

Wat denk ik bij Event hall: Ja leuk.. zeker houden alleen dan dus de events er ook echt inhouden en mischien ook de oude events hier laten staan zodat mensen kunnen terug kijken en geprikkelt/gemotiveerd worden
om mee te doen en/of terug kunnen kijken en ervan kunnen leren.
-Voordelen: Het is makkelijk bij elkaar te vinden enje weet waar het is.
- Nadeel je kan het niet op het hoofdpagina vinden(dus weet niet of er gereageerd is ofniet denk dus aan de highligh na een nieuwe reactie)

wat denk ik bij Project Zone - ADPE Battle Zone - Limited Posting. Is dit echt nodig ? het heeft zolang ik hier al ben nog geen nut gehad en geen enkele echte reactie.
Kan het niet beter even verborgen worden tot men er een doel voor heeft ?

- Voordelen: Je zou er mischien iets anders van kunnen maken en/of het tijdenlijk kunnen verbergen om het later weer terug te halen mocht de guild enorm active zijn
en er sub forums te weinig.
- Nadeel het is toch weer een regel/sub forum wat onoverzichtelijkheid schept en belooft veel maar maakt weinig waar(de naam) ik denk persoonlijk dat het een beter idee is
om het tijdenlijk weg te halen om dan eerst het systeem te bedenken en of het niet beter is om bv bij het rpg/hotel adpe forum te zetten. en/of dan dus te kijken wat je ermee kan.

wat denk ik bij Mod Headquarters - Alleen voor mods. Zeker een goed idee en mooie subforum. Het laat autoriteit zien en ik hoop dat het ook zeker goed word gebruikt.
- Voordelen: Het neemt zeker geen onnodige ruimte in, laat zien dat de guild niet aan z'n lot is overgelaten en dat er zeker mensen zijn die er mee bezig zijn.
- Nadelen, men ziet niet wat er gebeurd en/of er dingen worden besproken(wat ook echt niet altijd hoeft, kortom ik ben meer voor dan tegen)

Conclussie, als men ditzelfde verhaal over een hoop topics wil wil ik best wel mijn best doen eens globaal naar alle topics te kijken... maar ik wil eerst liever eens weten
wat men hiervan vind. Ik vertel nogmaals ik bedoel dit allemaal goed, en heb even kritish hiernaar gekeken.

De rest voor zover die er is volgt later nadat men het hier over heeft gehad.(kitty ondanks deze kritiek doe je wel een great job please dont feel down or anything. i'm trying to help)
PostPosted: Mon Nov 06, 2006 10:54 am

Kritiek is er om elkaar te helpen :3
Hoe meer kritiek (het liefst opbouwend zoals dat van jou, Eastvane), hoe meer en hoe beter wij veranderingen kunnen aanbrengen ^_^

En ik ben het met je eens op de meeste punten. En ik heb ook enkele dingen gelezen, waar ik zo nog niet over gedacht had...

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Nov 06, 2006 10:59 am

User Image
User ImageUser Image
Dit is geen kritiek. Dit is feedback ^_^en die is altijd welkom! Ik had er nog noit over nagedacht dat de RPG beter niet bij de Media zou kunnen... maar goed, een apart forum ervoor... is dat niet te veel dan?

en ik weet dat we een forum te veel hebben. Grootse plannen die nog nooit zijn afgerond. Hij moet gewoon nog een doel krijgen.

Maar zou de RPG wel bij Hotel ADPE passen? Het is namelijk een hele andere setting.....

User Image
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 17 18 19 20 21 22 ... 32 33 34 35 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games