|
|
send me ur n***s? |
|
Total Votes : 66 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2011 4:02 pm
d h y s t Nuxfy d h y s t ohmy... kaikkea sitä. ja Lahti vieläpä. pelottaa. Okei mitä? Enpä ois uskonnu, et tääl törmää suomalaisii :----D siinäpä se. olitko muuten desuconissa, voisin arvella kun tälläsella sivustolla pyörit? (: Desucon? En oo tainnu kuullakkaan o___o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2011 4:04 pm
Nuxfy d h y s t Nuxfy d h y s t ohmy... kaikkea sitä. ja Lahti vieläpä. pelottaa. Okei mitä? Enpä ois uskonnu, et tääl törmää suomalaisii :----D siinäpä se. olitko muuten desuconissa, voisin arvella kun tälläsella sivustolla pyörit? (: Desucon? En oo tainnu kuullakkaan o___o ohmy. no ehkä ens vuonna sitten. desucon.fi check it out. mitäs täällä gaiassa muuten pyörit? foorumit?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2011 4:09 pm
d h y s t Nuxfy d h y s t Nuxfy d h y s t ohmy... kaikkea sitä. ja Lahti vieläpä. pelottaa. Okei mitä? Enpä ois uskonnu, et tääl törmää suomalaisii :----D siinäpä se. olitko muuten desuconissa, voisin arvella kun tälläsella sivustolla pyörit? (: Desucon? En oo tainnu kuullakkaan o___o ohmy. no ehkä ens vuonna sitten. desucon.fi check it out. mitäs täällä gaiassa muuten pyörit? foorumit? Nooh yleensä foorumit ja välil zOMGissa käyn, jos kone kestää sen :--s Usein foorumeilt oon CB:ssä kirjottelemassa turhuuksia kaikkii aiheisii :--D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2011 4:10 pm
Nuxfy d h y s t Nuxfy d h y s t Nuxfy Okei mitä? Enpä ois uskonnu, et tääl törmää suomalaisii :----D siinäpä se. olitko muuten desuconissa, voisin arvella kun tälläsella sivustolla pyörit? (: Desucon? En oo tainnu kuullakkaan o___o ohmy. no ehkä ens vuonna sitten. desucon.fi check it out. mitäs täällä gaiassa muuten pyörit? foorumit? Nooh yleensä foorumit ja välil zOMGissa käyn, jos kone kestää sen :--s Usein foorumeilt oon CB:ssä kirjottelemassa turhuuksia kaikkii aiheisii :--D cb, sepä se. koukuttava turhuus. rollinröllin.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2011 4:14 pm
d h y s t Nuxfy d h y s t Nuxfy d h y s t Nuxfy Okei mitä? Enpä ois uskonnu, et tääl törmää suomalaisii :----D siinäpä se. olitko muuten desuconissa, voisin arvella kun tälläsella sivustolla pyörit? (: Desucon? En oo tainnu kuullakkaan o___o ohmy. no ehkä ens vuonna sitten. desucon.fi check it out. mitäs täällä gaiassa muuten pyörit? foorumit? Nooh yleensä foorumit ja välil zOMGissa käyn, jos kone kestää sen :--s Usein foorumeilt oon CB:ssä kirjottelemassa turhuuksia kaikkii aiheisii :--D cb, sepä se. koukuttava turhuus. rollinröllin. No älääää, nykyää kaikki muut foorumeist on ihan kuolleit :--s Hyväl tuuril muihi foorumeihi tulee päiväs 1-5 aihest maximissaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2011 4:15 pm
Nuxfy d h y s t Nuxfy d h y s t Nuxfy Desucon? En oo tainnu kuullakkaan o___o ohmy. no ehkä ens vuonna sitten. desucon.fi check it out. mitäs täällä gaiassa muuten pyörit? foorumit? Nooh yleensä foorumit ja välil zOMGissa käyn, jos kone kestää sen :--s Usein foorumeilt oon CB:ssä kirjottelemassa turhuuksia kaikkii aiheisii :--D cb, sepä se. koukuttava turhuus. rollinröllin. No älääää, nykyää kaikki muut foorumeist on ihan kuolleit :--s Hyväl tuuril muihi foorumeihi tulee päiväs 1-5 aihest maximissaan... nykyään koko gaia on ihan dööd. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2011 4:22 pm
d h y s t Nuxfy d h y s t Nuxfy d h y s t Nuxfy Desucon? En oo tainnu kuullakkaan o___o ohmy. no ehkä ens vuonna sitten. desucon.fi check it out. mitäs täällä gaiassa muuten pyörit? foorumit? Nooh yleensä foorumit ja välil zOMGissa käyn, jos kone kestää sen :--s Usein foorumeilt oon CB:ssä kirjottelemassa turhuuksia kaikkii aiheisii :--D cb, sepä se. koukuttava turhuus. rollinröllin. No älääää, nykyää kaikki muut foorumeist on ihan kuolleit :--s Hyväl tuuril muihi foorumeihi tulee päiväs 1-5 aihest maximissaan... nykyään koko gaia on ihan dööd. :/ No vähän joo....Siks oon aina CB:ssä :--D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2011 4:23 pm
Nuxfy d h y s t Nuxfy d h y s t Nuxfy Nooh yleensä foorumit ja välil zOMGissa käyn, jos kone kestää sen :--s Usein foorumeilt oon CB:ssä kirjottelemassa turhuuksia kaikkii aiheisii :--D cb, sepä se. koukuttava turhuus. rollinröllin. No älääää, nykyää kaikki muut foorumeist on ihan kuolleit :--s Hyväl tuuril muihi foorumeihi tulee päiväs 1-5 aihest maximissaan... nykyään koko gaia on ihan dööd. :/ No vähän joo....Siks oon aina CB:ssä :--D niimpä, agreed.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 23, 2011 10:28 pm
wren. canada land. cats, space, pizza, horror flicks, and synth.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2011 11:25 am
Jeffrey. Cali. I like music, video games and...sleeping.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Friendly Conversationalist
|
Posted: Fri Jun 24, 2011 12:13 pm
im dylan 15 i live in louisiana im a major metalhead satan is my b***h i like to play guitar and im in love with holly
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2011 2:47 pm
I'm Kenzie I'm Seventeen almost Eighteen. I like soccer, running, and playing games.
...I also like sweatshirts. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 6:49 am
Oh my, guys. Talking about gaia. redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 28, 2011 6:51 am
I'm a chick. I wish to have sex with a cannibal. And to cause a massacre before I die.
&&You're a turn on for me, guis. redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2011 6:45 am
I don't think i've posted here. Google Chrome just informed me that this web page is in Finnish.....i don't see any finnish though.
I'm Jamie I'm 20 I'm from Denmark, but I'm living in Wisconsin Currently going to school for Graphic Design I like: ~DRAWING! ofc ~Music ~My dog, he's travelled the world with me ~The friends I've made while in college in the states ~Travelling ~And many other things biggrin Just PM me to find out what they are!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|