|
japp |
|
88% |
[ 66 ] |
nej |
|
12% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 75 |
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 08, 2007 8:30 am
Zero-Egon s**t va fjolliga alla var då. WoW går ut på en sak, bli Lv 70 och äga upp alla i PvP. ska man rollspela kan man likagärna gå in på en IRC kanal och vara 17/female/Japan HAY I LIEK RP SERVER LOLZ!!! mad Wnnana cyb0r??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 09, 2007 3:41 pm
-Huh? how did u know my name?!
-U've got a ******** nametag over your head...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 15, 2007 7:17 pm
Zero-Egon -Huh? how did u know my name?! -U've got a ******** nametag over your head... Lol, I win. cool heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 17, 2007 8:53 am
Filthy Zero-Egon -Huh? how did u know my name?! -U've got a ******** nametag over your head... Lol, I win. cool heart u do mate, u sure do wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 09, 2007 11:58 am
Ser alla framimot den nya expantionen Wrath of the Lich King ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 10, 2007 3:27 am
Hell no! Fan, det är väl då Northtrend kommer och Blizzard förstör Warcraft-storyn genom att lägga ut ett instance med Arthas.
Inte undra på att Flagship Studios stack.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 11, 2007 4:15 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 24, 2007 10:47 am
oki. Jag ser famimot den ialla fall smile . Det första jag kommer att göra när jag får den är att byta hårstil på Hanru(min NE Warrior female)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 28, 2007 11:08 am
Mr_RPG Hell no! Fan, det är väl då Northtrend kommer och Blizzard förstör Warcraft-storyn genom att lägga ut ett instance med Arthas. Inte undra på att Flagship Studios stack. Hero classes? ROFL säger jag bara. Håller med, spelet kommer suga ännu mer.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 03, 2007 3:57 am
Vad skulle dom ha gjort istället då? Fortsatt med Outland storyn och bygga upp mer där?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 1:28 pm
En bild jag gjorde för längesedan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 1:29 pm
Miradjii En bild jag gjorde för längesedan...HAHAHAHAHA! XDDDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 12, 2008 9:33 pm
spelar och kommer inte att sluta smile
lirrar lite olika just nu men den som jag lirrar mest atm är min draine shammy, dock min main var min tauren warr :/ bara jobbigt och tänka på hur manga chars jag har och geara up igentligen sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 26, 2008 3:42 am
Spelar på min Paldin mestadels. Petsura heter hon. Försöker att geara upp henne för Heroics. Men annars så shiftar jag mellan mina alts. Börjar bli less på Dailys. Flumar runt i guildens TS.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 05, 2008 3:57 pm
Hatar WoW, spelar dock tills den 12 januari 2009, då mitt acc går ut. Jag var dum nog att köpa skitspelet, köa i kylan kl 00.01 på en vardag för Wotlk, vilket var total waste.
Spelar på Talnivarr, med min "jätteroliga" klass, PvP server med typ 95% svenskar. Är med i guilden "and the Unicorns". Kör en nelf rogue, är på lvl 51, medans resten av mina kompisar är på 80. Heter Silfay om folk vill flamea mig sen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|