|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 6:42 am
ik have returned! En er is nog niets bekend over waar ik terecht kom voor het volleyballen ^_^; We zullen zien :3
I have missed iedereen! <33
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 1:29 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 3:34 am
*glompage* Het is zeker dat ik en miss ook mijn zusje een tour door NL gaan doen om al onze vakantievrienden een bezoekje te brengen. Vind je het heel erg als we Utrecht ook even aandoen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 8:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 9:19 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 12:11 pm
[ Fruit Cake ] Nou ik wilde even zeggen dat ik vanaf 4augustus tot 23augustus op vakantie ben in Spanje! biggrin en dus zal ik misschien een of twee keer langs komen (om de nieuwe MC te bekijken ninja ).
Enjoy je bent maar een kleine 3weken van me af! ninja domokun Hmm lekker ik ben net 2 dagen terug uit het zonnige Spanje. Zorg dat je genoeg water en zonnebrand mee neemt wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 12:26 pm
Zakou Nenharma [ Fruit Cake ] Nou ik wilde even zeggen dat ik vanaf 4augustus tot 23augustus op vakantie ben in Spanje! biggrin en dus zal ik misschien een of twee keer langs komen (om de nieuwe MC te bekijken ninja ).
Enjoy je bent maar een kleine 3weken van me af! ninja domokun Hmm lekker ik ben net 2 dagen terug uit het zonnige Spanje. Zorg dat je genoeg water en zonnebrand mee neemt wink Doe ik, Waar zat je ergens? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 12:41 pm
Zakou Nenharma *glompage* Het is zeker dat ik en miss ook mijn zusje een tour door NL gaan doen om al onze vakantievrienden een bezoekje te brengen. Vind je het heel erg als we Utrecht ook even aandoen? Van mij mag je smile Laat ff weten wanneer je in de buurt bent wink misschien kan ik dan wel langswippen!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 12:45 pm
Pff jullie hebben geluk om allemaal maar samen in een klein landje te leven! Ik moet altijd de gens over! Bastards! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 1:45 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 4:04 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 3:47 am
[ Fruit Cake ] Pff jullie hebben geluk om allemaal maar samen in een klein landje te leven! Ik moet altijd de gens over! Bastards! xp Volgens mij woon ik dichter bij jou dan bij enig ander hier uit de guild xD
@ kitty: Daarom gaan we juist naar Utrecht, miep. Om bij jou op bezoek te komen xDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 3:51 am
[ Fruit Cake ] Zakou Nenharma [ Fruit Cake ] Nou ik wilde even zeggen dat ik vanaf 4augustus tot 23augustus op vakantie ben in Spanje! biggrin en dus zal ik misschien een of twee keer langs komen (om de nieuwe MC te bekijken ninja ).
Enjoy je bent maar een kleine 3weken van me af! ninja domokun Hmm lekker ik ben net 2 dagen terug uit het zonnige Spanje. Zorg dat je genoeg water en zonnebrand mee neemt wink Doe ik, Waar zat je ergens? surprised Roses, ik weet niet of het je wat zegt... Ehm, iets van 100 km boven Barcalona aan de kust ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 4:26 am
Zakou Nenharma [ Fruit Cake ] Zakou Nenharma [ Fruit Cake ] Nou ik wilde even zeggen dat ik vanaf 4augustus tot 23augustus op vakantie ben in Spanje! biggrin en dus zal ik misschien een of twee keer langs komen (om de nieuwe MC te bekijken ninja ).
Enjoy je bent maar een kleine 3weken van me af! ninja domokun Hmm lekker ik ben net 2 dagen terug uit het zonnige Spanje. Zorg dat je genoeg water en zonnebrand mee neemt wink Doe ik, Waar zat je ergens? surprised Roses, ik weet niet of het je wat zegt... Ehm, iets van 100 km boven Barcalona aan de kust ^_^ Oow Barcalona, dat is de andere kant van de wereld D: Nee ik zit heeeelemaaaal in het zuiden: Malaga! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 4:27 am
Zakou Nenharma [ Fruit Cake ] Pff jullie hebben geluk om allemaal maar samen in een klein landje te leven! Ik moet altijd de gens over! Bastards! xp Volgens mij woon ik dichter bij jou dan bij enig ander hier uit de guild xD
@ kitty: Daarom gaan we juist naar Utrecht, miep. Om bij jou op bezoek te komen xDD Ik woon bij Brussel, niet bij Antwerpen :p
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |