|
|
| Zou jij naar een meeting willen? |
| Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
| Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
| Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
| Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
| Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
| Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 11:36 pm
Eastvane great, ov is dan verlopen he 18+ ers........ kan t niet wat eerder ? (16 juli verloopt ie) Pft lol jah zo goedkoop mogelijk eh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 1:39 am
Eastvane great, ov is dan verlopen he 18+ ers........ kan t niet wat eerder ? (16 juli verloopt ie) wat dacht je van mijn OV dan? Mensen wilden graag midden eind july
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 2:30 am
nja t is voor sommige mensen die geld te veel hebben makkelijk praten maar ik zit nogal crap bij kas aangezien ik n vacantie heb geplanned die BEHOORLIJK wat geld gaat kosten. om nog maar ff te zwijgen over me vasten lasten en de inkomsten... nou is t natuurlijk niet eerlijk dat ik hier loop te ''zeuren'' terwijl der mensen vanuit utrecht enz komen... maar ik had t om eerlijk te zijn niet alleen met t oog op mezelf. maar mede op hun. het was slechts een voorstel maar om ff in politieke taal te spreken. Motie afgewezen razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 2:35 am
Utrecht: Centrale Punt van Nederland. Betere keuze dan Maastricht, Groningen of Amsterdam.
Geld: Iedereen heeft dat probleem. Met een OV heb je ten minste nog korting. Sommige mensen hebben geen eens een OV. Mijn vakantie gaat ook crisisveel kosten. Ook ik heb vaste lasten. Ook ik heb niet zoveel geld.
Als het je te veel kost, dan kom je gewoon niet, en wacht je op de volgende keer, in de hoop dat die beter bereikbaar voor je is ^_^ . Ja, ik hoef waarschijnlijk niet veel te reizen. Dat geluk heb ik dit keer. Volgende keer moet ik waarschijnlijk meer reizen.
Motie weer aangenomen. Want het was al weken geleden besloten dat we naar Ouwehands zouden gaan, en toen was het stil.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 12:21 am
utrecht moet ik wel ff kijken hoe lang ik dan onderweg ben en er moet dan wel iemand zijn die daar bekent is zodat we weten waar we heen moeten enzo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 1:34 am
Is ouwehands in de buurt van utrecht dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 4:45 am
LadyNymphe utrecht moet ik wel ff kijken hoe lang ik dan onderweg ben en er moet dan wel iemand zijn die daar bekent is zodat we weten waar we heen moeten enzo ik ben der wel bekend smile , dus f je hoeft nie bang te zijn dat we verdwalen. heb 4 jaar in de buurt gewoond kan me dus redenlijk redden in die omgeving. p.s was dat voorstel om met ze 2tjes te gaan zitten serieus ? want ik mag hier dan mischien best veel praten maar in t echt ben ik best verlegen redface . (vandaar dus moeite met grote groepen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 8:26 am
Owehands ligt bij/ in Rhenen, en dat ligt niet zo ver van Utrecht smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 8:41 am
kittyocean Owehands ligt bij/ in Rhenen, en dat ligt niet zo ver van Utrecht smile •♥• Maar moet je er een extra (ver) treinkaartje voor nemen of bij strippen? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 1:09 pm
Ik wil ook komen hoor! En Maran mischien ook...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 1:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 8:05 am
Darlaa kittyocean Owehands ligt bij/ in Rhenen, en dat ligt niet zo ver van Utrecht smile •♥• Maar moet je er een extra (ver) treinkaartje voor nemen of bij strippen? •♥•Nogal logisch he? Tis niet gratis wink En zo dichtbij utrecht is het niet, +-30 min. Kosten zijn geloof ik rond de 5/6/7 vanaf utrecht naar rhenen, zonder korting... (Not sure)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 8:21 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa kittyocean Owehands ligt bij/ in Rhenen, en dat ligt niet zo ver van Utrecht smile •♥• Maar moet je er een extra (ver) treinkaartje voor nemen of bij strippen? •♥•Nogal logisch he? Tis niet gratis wink En zo dichtbij utrecht is het niet, +-30 min. Kosten zijn geloof ik rond de 5/6/7 vanaf utrecht naar rhenen, zonder korting... (Not sure) •♥• O_o sorry amsterdam-utrecht €10.30 amsterdam-rhenen €20.50 dat is het dubbele! utrecht is wel te doen sweatdrop hoeveel kost entree? (wacht *zoekt het uit* €17,- •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 10:34 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa kittyocean Owehands ligt bij/ in Rhenen, en dat ligt niet zo ver van Utrecht smile •♥• Maar moet je er een extra (ver) treinkaartje voor nemen of bij strippen? •♥•Nogal logisch he? Tis niet gratis wink En zo dichtbij utrecht is het niet, +-30 min. Kosten zijn geloof ik rond de 5/6/7 vanaf utrecht naar rhenen, zonder korting... (Not sure) •♥• O_o sorry amsterdam-utrecht €10.30 amsterdam-rhenen €20.50 dat is het dubbele! utrecht is wel te doen sweatdrop hoeveel kost entree? (wacht *zoekt het uit* €17,- •♥•Kijk je niet bij 1e klas gekeken? Heb het net ook opgezocht... surprised Gelukkig hebben wij een kortings kaart!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 10:43 am
Cassidy92 Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa kittyocean Owehands ligt bij/ in Rhenen, en dat ligt niet zo ver van Utrecht smile •♥• Maar moet je er een extra (ver) treinkaartje voor nemen of bij strippen? •♥•Nogal logisch he? Tis niet gratis wink En zo dichtbij utrecht is het niet, +-30 min. Kosten zijn geloof ik rond de 5/6/7 vanaf utrecht naar rhenen, zonder korting... (Not sure) •♥• O_o sorry amsterdam-utrecht €10.30 amsterdam-rhenen €20.50 dat is het dubbele! utrecht is wel te doen sweatdrop hoeveel kost entree? (wacht *zoekt het uit* €17,- •♥•Kijk je niet bij 1e klas gekeken? Heb het net ook opgezocht... surprised Gelukkig hebben wij een kortings kaart! •♥• ^_^; daar keek ik inderdaad,
okey dan wordt het €21,- aangezien ik ook bij korting keek, wel retour natuurlijk... en €10,50 alleen naar utrecht, ff ter vergelijking (vanuit amsterdam) •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |