|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 6:05 am
*äta kladdkaka med grädde* biggrin heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 6:10 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 6:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 6:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 6:19 am
fisky-chan hej svinto j䶥l.. vad bygger du ? samma som duuuuu ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 6:23 am
svintotroll fisky-chan hej svinto j䶥l.. vad bygger du ? samma som duuuuu ^^haha alltså har du det tråkigt jag tror jag ska spela lite sen.. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 6:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 6:33 am
svintotroll fisky-chan svintotroll fisky-chan hej svinto j䶥l.. vad bygger du ? samma som duuuuu ^^haha alltså har du det tråkigt jag tror jag ska spela lite sen.. ^^ jao, lite sm�tr�kigt o.O jag �r m�tt. kan knappt r�ra mej >< jag d�r! vad ska du spela?jag vet inte.. jag håller ju på att bygga på zelda..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 6:38 am
fisky-chan svintotroll fisky-chan svintotroll fisky-chan hej svinto j䶥l.. vad bygger du ? samma som duuuuu ^^haha alltså har du det tråkigt jag tror jag ska spela lite sen.. ^^ jao, lite sm�tr�kigt o.O jag �r m�tt. kan knappt r�ra mej >< jag d�r! vad ska du spela?jag vet inte.. jag håller ju på att bygga på zelda.. hatar du pikmin 2?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 6:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 6:40 am
fisky-chan svintotroll fisky-chan svintotroll fisky-chan svintotroll fisky-chan hej svinto j䶥l.. vad bygger du ? samma som duuuuu ^^haha alltså har du det tråkigt jag tror jag ska spela lite sen.. ^^ jao, lite sm�tr�kigt o.O jag �r m�tt. kan knappt r�ra mej >< jag d�r! vad ska du spela?jag vet inte.. jag håller ju på att bygga på zelda.. hatar du pikmin 2?nej det 䲠kul ^^vi kan spela det nu ^^ men ingen ville ju spela ig岬. sad ( jaa! vi kan spela det... wiiie hiiie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 6:40 am