|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:25 am
Chibi Strawberry Jag har funnit Gud på internet. Plötsligt när jag surfade kom jag rätt. Det sa bara kluck i min powerbook, så nu har jag Gud på en diskett. eek Nice catch!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:28 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Jag har funnit Gud på internet. Plötsligt när jag surfade kom jag rätt. Det sa bara kluck i min powerbook, så nu har jag Gud på en diskett. eek Nice catch! xd Det är det sista skriket när man ska till himmelriket eller träffa andra religösa ess. Till exempel många udda herrar som Allah och Buddha. De kan också nås per mus på sin internetadress. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:31 am
Chibi Strawberry Meh. xp whee Det 䲠en rolig l崠iaf. ... Låt? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:32 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Meh. xp whee Det 䲠en rolig l崠iaf. ... Låt? o.O Ja du vet. En eller flera personer som sjunger. ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:32 am
Chibi Strawberry Ja du vet. En eller flera personer som sjunger. ._.; Oh, jo. <.<`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:34 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Ja du vet. En eller flera personer som sjunger. ._.; Oh, jo. <.<` Dåså. whee Vart är alla lik? sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:37 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:37 am
Memmi89 Chibi Strawberry Jag kommer till mamma och mobbar dig n䲠Tony har kommit tillbaka med bilen. surprised stare va ska du du ge morsan daa Jag har ingen present. ): Får väl fråga pappa om vi kan köpa någon blomma eller nåt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:40 am
Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Jag kommer till mamma och mobbar dig n䲠Tony har kommit tillbaka med bilen. surprised stare va ska du du ge morsan daa Jag har ingen present. ): Får väl fråga pappa om vi kan köpa någon blomma eller nåt. oki
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 4:40 am
Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Jag kommer till mamma och mobbar dig n䲠Tony har kommit tillbaka med bilen. surprised stare va ska du du ge morsan daa Jag har ingen present. ): Får väl fråga pappa om vi kan köpa någon blomma eller nåt. oki Vad ska du ge till mamma då? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|