Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 187 188 189 190 191 192 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Mon Nov 14, 2005 12:43 pm

Hoi *zwaait* hoe gaat het ment iedereen hier?

Het is een beetje rustig in de guild de laatste tijd he, komop XD posten!
PostPosted: Mon Nov 14, 2005 1:26 pm

Darlaa
Hoi *zwaait* hoe gaat het ment iedereen hier?

Het is een beetje rustig in de guild de laatste tijd he, komop XD posten!

ik doe mijn best ik doe mijn best >.<

post post post post

spannende CSI brrr normaal kijk ik niet naar zo iets xp ten minste niet alleen in een donkere kamer met alleen de compu lichtjes aan en de tv

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 1:27 pm

Ik werk me het ongangs voor school en een kalender die ik jaarlijks maak. En dan nog familieomstandigheden erbij.....ik heb per dag 6 uur tekort!
PostPosted: Tue Nov 15, 2005 12:32 am

kittyocean
Ik werk me het ongangs voor school en een kalender die ik jaarlijks maak. En dan nog familieomstandigheden erbij.....ik heb per dag 6 uur tekort!

Probeer dit eens: NIET SLAPEN

Dragonfly2900

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Nov 15, 2005 11:00 am

Dragonfly2900
kittyocean

Sorry, ik kan je geintje helaas niet waarderen.
PostPosted: Tue Nov 15, 2005 11:17 am

*loopt binnen*

Braezer

Braezer

PostPosted: Tue Nov 15, 2005 11:34 am

Kumadude
*loopt binnen*
tis til hier...khad het eerlijk gezegd iets drukker verwacht....nja ik ga me stoel maars oppoetsen.....*pakt poets enzo* ....uhm...me stoel staat nog thuis...*gaat naar huis*

((ja ik ben idd zeer hobbyloos))
PostPosted: Tue Nov 15, 2005 11:45 am

ja het is superrustig crying is nie leuk XD

XDmaster3

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Nov 16, 2005 1:53 am

XDmaster3

Heb ik ook gemerkt ja XD Iedereen is er op verschillende tijden. Misschien iets verzinnen van 1 avond ofzo?
PostPosted: Wed Nov 16, 2005 8:25 am

Heey allemaal! Ik ben hier lang niet geweest eek Maar goed. Ik hoop dat er nu iemand online is 3nodding Denk van wel?

Dreaminess

Dragonfly2900

PostPosted: Wed Nov 16, 2005 12:32 pm

kittyocean
Dragonfly2900
kittyocean

Sorry, Ik bedoel maar, Probeer minder te slapen. Op den duur word je het gewoon en dan heb je zowat een paar urr gewonnen. Drink veel drank met cafeine en eet letterlijk suiker
PostPosted: Wed Nov 16, 2005 1:25 pm

Dragonfly2900
kittyocean
Dragonfly2900
kittyocean

Sorry, Ik bedoel maar, Probeer minder te slapen. Op den duur word je het gewoon en dan heb je zowat een paar urr gewonnen. Drink veel drank met cafeine en eet letterlijk suiker

Van niet slapen wordt je anders ook niet gelukkig, en je hebt kans dat je dan langer over je werk doet.
En als je al aan 6-8 uur zit.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Adragonfly

PostPosted: Thu Nov 17, 2005 1:16 am

kittyocean
XDmaster3

Heb ik ook gemerkt ja XD Iedereen is er op verschillende tijden. Misschien iets verzinnen van 1 avond ofzo?
lol ik mag s'avonds en voor school nooit achter de comp (maarja op zaterdag mag ik doen wat ik wil... en op zondag mag ik helemaal niet achter de comp... daarom ben ik op zondag altijd online XD mhehehhehe >:3)
PostPosted: Thu Nov 17, 2005 7:02 am

Eeeeeeeeeej MENSEN! ^___________^

HOe gaat de boel hiero?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Nov 17, 2005 9:43 am

Dragonfly2900
kittyocean
Dragonfly2900
kittyocean

Dat is geen oplossing, dat is een nieuw probleem creeren: slaaptekort, stress, en kans op een burnout, overwerktheid etc. Ik slaap maar 8 uur per nacht, en dat is veels te weinig voor mij! En ik slaap al maanden 8 uur per nacht, en ik weet gewoon dat dat te weinig is.
Daarnaast drink ik geen koffie en cola met caffiene wordt ik hyper van maar zorgt voor slechte concentratie. Redbull en die andere drankjes zijn mierzoet en niet te zuipen in mijn mening.
En letterlijk suiker eten....ik ben 22 jaar en heb nog geen enkel gaatje. Wil ik graag zo houden

Ik heb die nare eigenschap goed voor mezelf te willen zorgen. Echt waar.... dit is gewoon advies waar niet over nagedacht is en voor meer problemen zorgt in plaats van dat het opgelost wordt!

Denk alsjeblieft de volgende keer een beetje meer na graag.
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 187 188 189 190 191 192 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games