Dragonfly2900
kittyocean
Dragonfly2900
kittyocean
Ik werk me het ongangs voor school en een kalender die ik jaarlijks maak. En dan nog familieomstandigheden erbij.....ik heb per dag 6 uur tekort!
Probeer dit eens: NIET SLAPEN
Sorry, ik kan je geintje helaas niet waarderen.
Sorry, Ik bedoel maar, Probeer minder te slapen. Op den duur word je het gewoon en dan heb je zowat een paar urr gewonnen. Drink veel drank met cafeine en eet letterlijk suiker
Dat is geen oplossing, dat is een nieuw probleem creeren: slaaptekort, stress, en kans op een burnout, overwerktheid etc. Ik slaap maar 8 uur per nacht, en dat is veels te weinig voor mij! En ik slaap al maanden 8 uur per nacht, en ik weet gewoon dat dat te weinig is.
Daarnaast drink ik geen koffie en cola met caffiene wordt ik hyper van maar zorgt voor slechte concentratie. Redbull en die andere drankjes zijn mierzoet en niet te zuipen in mijn mening.
En letterlijk suiker eten....ik ben 22 jaar en heb nog geen enkel gaatje. Wil ik graag zo houden
Ik heb die nare eigenschap goed voor mezelf te willen zorgen. Echt waar.... dit is gewoon advies waar niet over nagedacht is en voor meer problemen zorgt in plaats van dat het opgelost wordt!
Denk alsjeblieft de volgende keer een beetje meer na graag.