|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 2:50 am
prrnill Jalkazar prrnill Hola Se ^^ Nada, y t?uote] .....?? min spanska är inget att ha.... Bonjour mademoiselle.... Ca va?? Uh, inte min franska heller. sweatdrop Hello, Whats up??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 2:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 2:52 am
eek prrnill! blaugh *skuttar upp o ner* Jag har med mig min tigerunge idag! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 2:53 am
mymlans dotter eek prrnill! blaugh *skuttar upp o ner* Jag har med mig min tigerunge idag! 3nodding xd Oooh. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 2:59 am
prrnill mymlans dotter eek prrnill! blaugh *skuttar upp o ner* Jag har med mig min tigerunge idag! 3nodding xd Oooh. whee *tar fram hejarklacks tuffsor* prrrrrrrnilllllll!!!!!!!! xd *gör små rörelser* du får mata den om du vill. 3nodding *räcker fram tigerungen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 3:01 am
mymlans dotter *tar fram hejarklacks tuffsor* prrrrrrrnilllllll!!!!!!!! xd *gör små rörelser* du får mata den om du vill. 3nodding *räcker fram tigerungen* Jaja, inte överdriva. eek Vad äter den då? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 3:02 am
prrnill mymlans dotter *tar fram hejarklacks tuffsor* prrrrrrrnilllllll!!!!!!!! xd *gör små rörelser* du får mata den om du vill. 3nodding *räcker fram tigerungen* Jaja, inte överdriva. eek Vad äter den då? sweatdrop .................................
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 3:02 am
mymlans dotter prrnill mymlans dotter *tar fram hejarklacks tuffsor* prrrrrrrnilllllll!!!!!!!! xd *gör små rörelser* du får mata den om du vill. 3nodding *räcker fram tigerungen* Jaja, inte överdriva. eek Vad äter den då? sweatdrop ................................. question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 3:04 am
prrnill mymlans dotter prrnill mymlans dotter *tar fram hejarklacks tuffsor* prrrrrrrnilllllll!!!!!!!! xd *gör små rörelser* du får mata den om du vill. 3nodding *räcker fram tigerungen* Jaja, inte överdriva. eek Vad äter den då? sweatdrop ................................. question vet inte vad tigrar käkar.......kanske kaviar?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 3:05 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mymlans dotter prrnill mymlans dotter prrnill mymlans dotter *tar fram hejarklacks tuffsor* prrrrrrrnilllllll!!!!!!!! xd *gör små rörelser* du får mata den om du vill. 3nodding *räcker fram tigerungen* Jaja, inte överdriva. eek Vad äter den då? sweatdrop ................................. question vet inte vad tigrar käkar.......kanske kaviar? vi kan prova *tar fram kaviar och håller framför tigerungen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 3:06 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 3:07 am
prrnill mymlans dotter prrnill mymlans dotter prrnill mymlans dotter *tar fram hejarklacks tuffsor* prrrrrrrnilllllll!!!!!!!! xd *gör små rörelser* du får mata den om du vill. 3nodding *räcker fram tigerungen* Jaja, inte överdriva. eek Vad äter den då? sweatdrop ................................. question vet inte vad tigrar käkar.......kanske kaviar? vi kan prova *tar fram kaviar och håller framför tigerungen* nu spelar tigern. *fräser* *tar en stekpanna o drämmer den i huvet på prrnill* eek vad gör du?! *ger den smisk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 24, 2004 3:08 am
mymlans dotter nu spelar tigern. *fräser* *tar en stekpanna o drämmer den i huvet på prrnill* eek vad gör du?! *ger den smisk* *blir slagen av en stekpanna* gonk crying *ramlar ihop*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|