|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 3:11 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 3:12 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 3:12 pm
Nightmare Asura _M_L_Waboom_ Hm.. Du får hitta på nånting riktigt hemskt. ^^ Hm... **G?n riktigt hemsk grimas* gonk Mamma..? ._. *Rycka på axlarna* Då fixar jag det själv.. u.u
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 3:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 3:14 pm
_M_L_Waboom_ Mamma..? ._. *Rycka på axlarna* Då fixar jag det själv.. u.u .___.` Varför vill du dö, hörru?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 3:15 pm
Nightmare Asura ... *Tänker efter* Jo... Det är det nog. o.O` Japp.. Så det får vara, helt enkelt det får vara ibland. Jag får väl gå lite lortig titt som tätt. Jag menar svänger det bara och man trivs i sitt land. Om man mår bra kan man skita i sin tvätt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 3:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 3:17 pm
Chibi Strawberry Japp.. Så det får vara, helt enkelt det får vara ibland. Jag får väl gå lite lortig titt som tätt. Jag menar svänger det bara och man trivs i sitt land. Om man mår bra kan man skita i sin tvätt. ... o.o` Uhm, ja... Vi säger väl så.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 3:18 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 3:19 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Japp.. Så det får vara, helt enkelt det får vara ibland. Jag får väl gå lite lortig titt som tätt. Jag menar svänger det bara och man trivs i sitt land. Om man mår bra kan man skita i sin tvätt. ... o.o` Uhm, ja... Vi säger väl så. Och så tar vi det på engelska också.. o.O Nej nu orkar jag inte sjunga på den mer. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 3:20 pm
Chibi Strawberry Och så tar vi det på engelska också.. o.O Nej nu orkar jag inte sjunga på den mer. sweatdrop Hah, visste väl att det var nån form av låt. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 3:21 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Och så tar vi det på engelska också.. o.O Nej nu orkar jag inte sjunga på den mer. sweatdrop Hah, visste väl att det var nån form av låt. xp Ja. o.O Sådär resonerar jag inte själv precis. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|