|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 23, 2006 8:24 am
The Forbidden Angel Voel me klote, alles is kut en heb totaal geen zin in vandaag. Van 9 tot half 5 op school, half 6 thuis, 6 uur naar paardrijden, en dan 9 uur weer thuis. Zucht. En alle vooruitzichten zijn ook zware bagger, behalve dat ene vooruitzichtje dan eind augustus pas neutral nouja ik dacht altijd dat mensen gingen paardreiden voor hun plezier
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 23, 2006 8:57 am
number_17 The Forbidden Angel Voel me klote, alles is kut en heb totaal geen zin in vandaag. Van 9 tot half 5 op school, half 6 thuis, 6 uur naar paardrijden, en dan 9 uur weer thuis. Zucht. En alle vooruitzichten zijn ook zware bagger, behalve dat ene vooruitzichtje dan eind augustus pas neutral nouja ik dacht altijd dat mensen gingen paardreiden voor hun plezierSja ik heb niet gezegd dat ik het niet met plezier deed. Voel me gewoon klote, dus het maakt voor mij nu eigenlijk even niet uit of ik thuis zit of op een paard wink Normaal heb k der altijd wel lol in als het goed gaat, en je een beetje leuk paard hebt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 23, 2006 9:21 am
on my mind: ik had het vandaag niet koud op de fiets!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 24, 2006 1:16 am
On my mind: Die bow lijkt net een paar vleugels! Woei!!..... maar waarom zit dat nou in dezelfde slot als mijn Coco?! crying En waarom kan ik mijn Coco niet op mijn andere arm houden? En Kiki hoort gewoon op mijn hoofd. Period.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 24, 2006 4:41 am
Zakou Nenharma on my mind: ik had het vandaag niet koud op de fiets!!! nee gelukkig word het warmer 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 24, 2006 12:03 pm
kittyocean On my mind: Die bow lijkt net een paar vleugels! Woei!!..... maar waarom zit dat nou in dezelfde slot als mijn Coco?! crying En waarom kan ik mijn Coco niet op mijn andere arm houden? En Kiki hoort gewoon op mijn hoofd. Period. Technies kun je ze alletwee op je hoofd zetten XD alleen zie je de coco dan niet meer. miss coco op je schouder, of vasthouden? Geen hondje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 25, 2006 8:50 am
Nopes, dat hondje boeit me niet..........
Mou, ik ben WEER ziek! Mijn werk heeft mijn wijk moeten oplossen crying Waren ze niet blij mij en ik ook niet.
.....maar gewoon computeren wordt schijnbaar ook al te veel voor me.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 25, 2006 12:48 pm
kittyocean Nopes, dat hondje boeit me niet.......... Mou, ik ben WEER ziek! Mijn werk heeft mijn wijk moeten oplossen crying Waren ze niet blij mij en ik ook niet. .....maar gewoon computeren wordt schijnbaar ook al te veel voor me..... je bent niet de enige die ziek is tja ik hoop nie dat iemand me gemist heeft de week op de bank en in bed was saai
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 8:28 am
Pfft, wat een week!
Meisje uitgegeleden, onder een trein/tram whatever gekomen en overleden... Jongen heeft zichzelf opgehangen...
Ik kende ze niet persoonlijk, maar het zet me wel aan het denken.
Heb ook nog een gesprekje gehad met m'n studiebegeleider over m'n profielkeuze... Het word waarschijnlijk C&M met Muziek, Frans, Informatica en nog iets. En omdat ik me de laatste tijd niet creatief genoeg vind, heb ik besloten maar weer een iets op de piano te doen. Heb liedjes (ook anime) uitgeprint en die ga ik een proberen te spelen, moet wel weer mega-inkomen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 10:14 am
Jeetje, wat een drama allemaal Buttonfly *hugs* Sterkte!!!
En tja, gezien mijn komende 2 dagen zal ik waarschijnlijk niet veel online komen.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 26, 2006 11:07 am
kittyocean Jeetje, wat een drama allemaal Buttonfly *hugs* Sterkte!!! En tja, gezien mijn komende 2 dagen zal ik waarschijnlijk niet veel online komen..... Thankies, het zal wel gaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 27, 2006 7:34 am
On my mind: Heb net twee super cadeau's van oranjekorfbalpizza gekregen o.o He gave me a Kiki and a CG o.o' [ LINK ] He's crazy
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 27, 2006 8:04 am
kiek On my mind: Heb net twee super cadeau's van oranjekorfbalpizza gekregen o.o He gave me a Kiki and a CG o.o' [ LINK ] He's crazy  a kiki o fijn! nu zijn alle kadootjes naar jou gegaan en zijn er geen meer voor mij over crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 27, 2006 8:14 am
.~Horsie~Anne~. kiek On my mind: Heb net twee super cadeau's van oranjekorfbalpizza gekregen o.o He gave me a Kiki and a CG o.o' [ LINK ] He's crazy  a kiki o fijn! nu zijn alle kadootjes naar jou gegaan en zijn er geen meer voor mij over crying Gomen xD Ik ben blut sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 27, 2006 8:16 am
Oranjekorfbalpizza! .~Horsie~Anne~. kiek On my mind: Heb net twee super cadeau's van oranjekorfbalpizza gekregen o.o He gave me a Kiki and a CG o.o' [ LINK ] He's crazy  a kiki o fijn! nu zijn alle kadootjes naar jou gegaan en zijn er geen meer voor mij over crying Gomen xD Ik ben blut sweatdrop zie je wel!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |