Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 186 187 188 189 190 191 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

number_17

PostPosted: Thu Mar 23, 2006 8:24 am

The Forbidden Angel
Voel me klote, alles is kut en heb totaal geen zin in vandaag.
Van 9 tot half 5 op school, half 6 thuis, 6 uur naar paardrijden, en dan 9 uur weer thuis. Zucht. En alle vooruitzichten zijn ook zware bagger, behalve dat ene vooruitzichtje dan eind augustus pas neutral
nouja ik dacht altijd dat mensen gingen paardreiden voor hun plezier
PostPosted: Thu Mar 23, 2006 8:57 am

number_17
The Forbidden Angel
Voel me klote, alles is kut en heb totaal geen zin in vandaag.
Van 9 tot half 5 op school, half 6 thuis, 6 uur naar paardrijden, en dan 9 uur weer thuis. Zucht. En alle vooruitzichten zijn ook zware bagger, behalve dat ene vooruitzichtje dan eind augustus pas neutral
nouja ik dacht altijd dat mensen gingen paardreiden voor hun plezier

Sja ik heb niet gezegd dat ik het niet met plezier deed. Voel me gewoon klote, dus het maakt voor mij nu eigenlijk even niet uit of ik thuis zit of op een paard wink
Normaal heb k der altijd wel lol in als het goed gaat, en je een beetje leuk paard hebt.

The Forbidden Angel

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Thu Mar 23, 2006 9:21 am

on my mind: ik had het vandaag niet koud op de fiets!!!
PostPosted: Fri Mar 24, 2006 1:16 am

On my mind: Die bow lijkt net een paar vleugels! Woei!!..... maar waarom zit dat nou in dezelfde slot als mijn Coco?! crying En waarom kan ik mijn Coco niet op mijn andere arm houden? En Kiki hoort gewoon op mijn hoofd. Period.

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Fri Mar 24, 2006 4:41 am

Zakou Nenharma
on my mind: ik had het vandaag niet koud op de fiets!!!
nee gelukkig word het warmer 3nodding
PostPosted: Fri Mar 24, 2006 12:03 pm

kittyocean
On my mind: Die bow lijkt net een paar vleugels! Woei!!..... maar waarom zit dat nou in dezelfde slot als mijn Coco?! crying En waarom kan ik mijn Coco niet op mijn andere arm houden? En Kiki hoort gewoon op mijn hoofd. Period.

Technies kun je ze alletwee op je hoofd zetten XD alleen zie je de coco dan niet meer. miss coco op je schouder, of vasthouden?
Geen hondje?

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Mar 25, 2006 8:50 am

Nopes, dat hondje boeit me niet..........

Mou, ik ben WEER ziek! Mijn werk heeft mijn wijk moeten oplossen crying Waren ze niet blij mij en ik ook niet.

.....maar gewoon computeren wordt schijnbaar ook al te veel voor me.....
PostPosted: Sat Mar 25, 2006 12:48 pm

kittyocean
Nopes, dat hondje boeit me niet..........

Mou, ik ben WEER ziek! Mijn werk heeft mijn wijk moeten oplossen crying Waren ze niet blij mij en ik ook niet.

.....maar gewoon computeren wordt schijnbaar ook al te veel voor me.....

je bent niet de enige die ziek is

tja ik hoop nie dat iemand me gemist heeft de week op de bank en in bed was saai

QYDrop

ButtonFly

PostPosted: Sun Mar 26, 2006 8:28 am

Pfft, wat een week!

Meisje uitgegeleden, onder een trein/tram whatever gekomen en overleden...
Jongen heeft zichzelf opgehangen...

Ik kende ze niet persoonlijk, maar het zet me wel aan het denken.

Heb ook nog een gesprekje gehad met m'n studiebegeleider over m'n profielkeuze... Het word waarschijnlijk C&M met Muziek, Frans, Informatica en nog iets. En omdat ik me de laatste tijd niet creatief genoeg vind, heb ik besloten maar weer een iets op de piano te doen. Heb liedjes (ook anime) uitgeprint en die ga ik een proberen te spelen, moet wel weer mega-inkomen!
PostPosted: Sun Mar 26, 2006 10:14 am

Jeetje, wat een drama allemaal Buttonfly *hugs* Sterkte!!!

En tja, gezien mijn komende 2 dagen zal ik waarschijnlijk niet veel online komen.....

kittyocean
Captain

ButtonFly

PostPosted: Sun Mar 26, 2006 11:07 am

kittyocean
Jeetje, wat een drama allemaal Buttonfly *hugs* Sterkte!!!

En tja, gezien mijn komende 2 dagen zal ik waarschijnlijk niet veel online komen.....
Thankies, het zal wel gaan.
PostPosted: Mon Mar 27, 2006 7:34 am

On my mind: Heb net twee super cadeau's van oranjekorfbalpizza gekregen o.o He gave me a Kiki and a CG o.o' [ LINK ]

He's crazy User Image

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Mon Mar 27, 2006 8:04 am

kiek
On my mind: Heb net twee super cadeau's van oranjekorfbalpizza gekregen o.o He gave me a Kiki and a CG o.o' [ LINK ]

He's crazy User Image

a kiki

o fijn! nu zijn alle kadootjes naar jou gegaan en zijn er geen meer voor mij over crying
PostPosted: Mon Mar 27, 2006 8:14 am

.~Horsie~Anne~.
kiek

He's crazy User Image

a kiki

o fijn! nu zijn alle kadootjes naar jou gegaan en zijn er geen meer voor mij over crying

Gomen xD Ik ben blut sweatdrop

Oranjekorfbalpizza!

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Mon Mar 27, 2006 8:16 am

Oranjekorfbalpizza!
.~Horsie~Anne~.
kiek

He's crazy User Image

a kiki

Gomen xD Ik ben blut sweatdrop

zie je wel!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 186 187 188 189 190 191 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games