|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:16 am
Du gör så jag vill äta frukost gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:17 am
frukost frukost frukost *käkar frukost* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Trinity matrix frukost frukost frukost *käkar frukost* xp Rawr. O_o;; gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Yulle Du gör så jag vill äta frukost gonk Men varför äter du inte frukost då?... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:18 am
Yulle Trinity matrix frukost frukost frukost *käkar frukost* xp Rawr. O_o;; gonk Mums xp eller.. snarare blää.. *hatar mat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:19 am
Kechappu Yulle Du gör så jag vill äta frukost gonk Men varför äter du inte frukost då?... xp Umm.... NOOOOOOOOOO!!! *springer iväg* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:20 am
Yulle Kechappu Yulle Du gör så jag vill äta frukost gonk Men varför äter du inte frukost då?... xp Umm.... NOOOOOOOOOO!!! *springer iväg* gonk Frukost är ju bra... *Tittar efter* ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:22 am
Kechappu Yulle Kechappu Yulle Du gör så jag vill äta frukost gonk Men varför äter du inte frukost då?... xp Umm.... NOOOOOOOOOO!!! *springer iväg* gonk Frukost är ju bra... *Tittar efter* ^^; *tittar på kechappu* Jag sitter på dit huvud O_o;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:25 am
Yulle Kechappu Yulle Kechappu Yulle Du gör så jag vill äta frukost gonk Men varför äter du inte frukost då?... xp Umm.... NOOOOOOOOOO!!! *springer iväg* gonk Frukost är ju bra... *Tittar efter* ^^; *tittar på kechappu* Jag sitter på dit huvud O_o;;Va? Kliv av! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 2:59 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:00 am
allt br...*gäsp*..a.. med dig då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:01 am
jiminijon allt br...*gäsp*..a.. med dig då? Lite trött bara.. Men annars mår jag bra. 3nodding Hur e de själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 03, 2004 3:02 am
Trinity matrix jiminijon allt br...*gäsp*..a.. med dig då? Lite trött bara.. Men annars mår jag bra. 3nodding Hur e de själv? nja sådär tappa hjärnan i fritt fal tilt tror jag.. sweatdrop xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|