|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 2:49 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 2:50 pm
Chibi Strawberry razz Handlar ju om "Children of the Shadow" surprised *Garvar* Oh, just ja. xd Geez, jag är typ smart. O.o`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 2:52 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry razz Handlar ju om "Children of the Shadow" surprised *Garvar* Oh, just ja. xd Geez, jag är typ smart. O.o` Typ smart? Du är brilliant. o.O;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*Promenerar g䳰andes in* .. ... eek *Ramlar bakl䮧es* Moooonster.. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Typ smart? Du är brilliant. o.O; surprised Jag borde skriva en bok. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 2:53 pm
_M_L_Waboom_ *Promenerar g䳰andes in* .. ... eek *Ramlar bakl䮧es* Moooonster.. gonk sweatdrop Oroa dig inte, dom gör ingen skada om jag inte beordrar dom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 2:53 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Typ smart? Du är brilliant. o.O; surprised Jag borde skriva en bok. 3nodding Jag vet att du har fantasitalangen. razz Om du har skrivtalang också så borde du det. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 2:54 pm
Chibi Strawberry Jag vet att du har fantasitalangen. razz Om du har skrivtalang också så borde du det. 3nodding Skrivtalang... Aj då, där tog det stopp. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 2:55 pm
Nightmare Asura _M_L_Waboom_ *Promenerar g䳰andes in* .. ... eek *Ramlar bakl䮧es* Moooonster.. gonk sweatdrop Oroa dig inte, dom gör ingen skada om jag inte beordrar dom. eek Jag menade dig och Straw.. Men.. O-okej.. *Ställer sig upp och drar sig undan lite* <.< Läskigt..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 2:55 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Jag vet att du har fantasitalangen. razz Om du har skrivtalang också så borde du det. 3nodding Skrivtalang... Aj då, där tog det stopp. sweatdrop Damn. Du kan få låna min talang. Jag är ett MVG barn när det gäller att skriva. wink xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 2:57 pm
_M_L_Waboom_ eek Jag menade dig och Straw.. Men.. O-okej.. *Ställer sig upp och drar sig undan lite* <.< Läskigt.. gonk Men du vet att jag inte heller gör nån skada. Chibi Strawberry Damn. Du kan få låna min talang. Jag är ett MVG barn när det gäller att skriva. wink xp Gärna! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 2:58 pm
xD
*Viftar med armarna* JAG ÄR FARLIG!! domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 2:59 pm
Chibi Strawberry xD *Viftar med armarna* JAG ÄR FARLIG!! domokun xp Vi vet! gonk crying *Gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 3:00 pm
Nightmare Asura _M_L_Waboom_ eek Jag menade dig och Straw.. Men.. O-okej.. *Ställer sig upp och drar sig undan lite* <.< Läskigt.. gonk Men du vet att jag inte heller gör nån skada. <.< .. Man vet aldrig..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|