|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:37 pm
Chibi Strawberry WAYY!! *Drar i* surprised o_O` *Pekar på golvet och en skeletthand reser sig ur det*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:38 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry WAYY!! *Drar i* surprised o_O` *Pekar på golvet och en skeletthand reser sig ur det* Den ska greppa tag i din fot och dra ner dig. *Hittar på saker*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:39 pm
Chibi Strawberry Den ska greppa tag i din fot och dra ner dig. *Hittar på saker* Aich, I see... *Stampar ner handen i golvet igen* Fy, fy.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:40 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Den ska greppa tag i din fot och dra ner dig. *Hittar på saker* Aich, I see... *Stampar ner handen i golvet igen* Fy, fy. Meh! Vad gör du med min pappa?! gonk *Försöker gräva hål i golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:41 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:43 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:45 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:46 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:47 pm
Chibi Strawberry *Hoppar p堯ch sliter i skelettet* ČSKLING!!! eek gonk whee heart *Stampar hårt i golvet så skelettet blir livlöst och faller ihop i en hög* ._____.`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:48 pm
Nightmare Asura *Stampar hårt i golvet så skelettet blir livlöst och faller ihop i en hög* ._____.` Meh.. .__.; Nu dödade du min pojkvän.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:50 pm
Chibi Strawberry Meh.. .__.; Nu dödade du min pojkvän. ... *Plockar upp skallen från skelettet och håller fram det till Jordbubbis* Love-memento. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:52 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Meh.. .__.; Nu dödade du min pojkvän. ... *Plockar upp skallen från skelettet och håller fram det till Jordbubbis* Love-memento. domokun Awww. 4laugh *Kysser skelettet* x.x;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:53 pm
Chibi Strawberry Awww. 4laugh *Kysser skelettet* x.x;; Men blech... o.O`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 23, 2004 1:54 pm
Nightmare Asura Chibi Strawberry Awww. 4laugh *Kysser skelettet* x.x;; Men blech... o.O` Magra pojkar är min fetish. ninja xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|