|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:44 pm
jiminijon näe rolleyes trodde det blaugh *gömma sig för* ninja Tro inte så mycket. *Tar fram en värmesökare* I shall find you. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:45 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:46 pm
Chibi Strawberry jiminijon näe rolleyes trodde det blaugh *gömma sig för* ninja Tro inte så mycket. *Tar fram en värmesökare* I shall find you. twisted *påpeka**harkla sig*jag är va,pyr altså är jag kal s**t den funkar då med stressed *gömma sig igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:48 pm
jiminijon Chibi Strawberry jiminijon näe rolleyes trodde det blaugh *gömma sig för* ninja Tro inte så mycket. *Tar fram en värmesökare* I shall find you. twisted *påpeka**harkla sig*jag är va,pyr altså är jag kal s**t den funkar då med stressed *gömma sig igen* Funkar den på hästar så funkar den väl på vapyrer. xD *Garvar* Vampyrer. razz *Följer den röda fläcken på värmesökaren* surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra *frågar sig själv* "Is she dead?" "yesssh, she is" "Let's eat her" "yeeeeesh, im hungry master!" . DET PRRNILL!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:49 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:50 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:51 pm
Chibi Strawberry jiminijon :/ du borde f? den bl堰riken surprised *visa**g? sig igen* Vad堢l忠Den ska v䬠vara gul. ._.; *S䴴a sig och mixtra med v䲭es?en* stressed är man kal är man blå surprised och jag är kalblodog altså ser du mig som blå surprised *sitta över i taket*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:53 pm
jiminijon stressed är man kal är man blå surprised och jag är kalblodog altså ser du mig som blå surprised *sitta över i taket* Har du inge hår? o.o *Envisas med att det stavas kall* razz Meh.. Så kan det ju inte vara.. ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:53 pm
Blixtra Blixtra *frågar sig själv* "Is she dead?" "yesssh, she is" "Let's eat her" "yeeeeesh, im hungry master!" . DET PRRNILL! Jag såg det.. så..äta? eek sweatdrop Inte äta mig..? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:54 pm
Chibi Strawberry jiminijon stressed är man kal är man blå surprised och jag är kalblodog altså ser du mig som blå surprised *sitta över i taket* Har du inge hår? o.o *Envisas med att det stavas kall* razz Meh.. Så kan det ju inte vara.. ._.; oj xd ..men det ska vara så ._.*kasta en påle till* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:56 pm
ska dra har match i morron(innebandy)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 22, 2004 1:56 pm
jiminijon oj xd ..men det ska vara så ._.*kasta en påle till* xd Meh.. Påle.. Det är en sådan man ska sätta fast vampyrens huvud på. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|